چطور می توانم برای تمام کاربران و نمایندگان و یا حتی یک کاربر خاص، پیام و یا خبری اعلام کنم؟

برای یک کاربر خاص باید در قسمت پشتیبانی، ارسال تیکت به کاربر را انتخاب نموده و متن خود را درج نمایید.
در حالتی که بخواهید پیام شما را تمام کاربران ببینند، باید در بخش مدیریت، ویرایش اطلاعات تماس، در قسمت پیام کاربران متن خود را که به صورت کد HTML آماده کرده اید، وارد نمایید. این پیام به محض ورود کاربران به سامانه، به صورت یک صفحه جدید باز می شود.
همچنین این امکان برای ارسال خبر به نمایندگان نیز در همان قسمت وجود دارد.