در صورتی که حساب شما منفی است بدان معنی است هنوز هزینه سرویس را پرداخت نکرده اید ، برای اینکار از طریق بخش "شارژ حساب" اقدام به شارژ نمایید ، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه سرویس است و پس از آن هر شارژی انجام شود، شارژ به حساب شما اضافه خواهد شد .
ادامه مطلب
بایگانی
چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.
ادامه مطلب
آیا برای تمدید سالیانه نیاز به پرداخت هزینه اضافه می باشد؟
خیر هزینه پرداختی دائمی بوده و پیامکده با همان هزینه اولیه همواره سرویس ها و امکانات جدید را به رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد.
ادامه مطلب
آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، سرویس های پیامکده قادرند تا 5 میلیون پیامک را در یک بار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.
ادامه مطلب
آیا فعال سازی Delivery در سرویس ها هزینه دارد ؟
خیر گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و برای تمام اپراتورها فعال می باشد.
ادامه مطلب
آیا شارژی پیامک و اعتباری که در سرویس وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟
خیر اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس شما هیچ گاه سوخت نمی شود .
ادامه مطلب
در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد ارسال به ۱۰ هزار شماره از ۳۰ هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی، آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است. نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید. شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید. در این مرحله تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و از ردیف 1 ارسال را انجام دهید. روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی 20000 (باقی مانده از 30 هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را 10000 تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.
ادامه مطلب
در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
هم از طریق نقشه و انتخاب منظقه مورد نظر و یا از طریق چهار رفم اول کد پستی که از روی نقشه های موجود در سامانه قابل اسخراج هشتند این کار امکان پذیر است.
ادامه مطلب
در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما موجود می باشد.
ادامه مطلب
یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
بله این امکان از طریق API های سامانه امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای سرویس مراجعه نمایید .
ادامه مطلب
آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است
ادامه مطلب
آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری امکان پذیر است؟
بلی امکان ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است :
- ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد ( ایرانسل و تالیا امکان پذیر است)
- هزینه هر پیامک با نام تجاری 8.5 برابر یک پیامک فارسی عادی است.
- نام تجاری قابلیت دریافت پیامک ندارد.
- نام تجاری باید کمتر از 10 کاراکتر و لاتین باشد.
- هزینه فعالسازی هر نام تجاری 50 هزار تومان می باشد.
ادامه مطلب
آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد؟
بلی امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین المللی نیز 12 برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .
ادامه مطلب
آیا فعال سازی نام تجاری یا شماره بین المللی هزینه دارد ؟
بلی فعال سازی هر نام تجاری و شماره بین الملی هزینه دارد .جهت فعالسازی و استعلام قیمت نام تجاری و شماره بین المللی از بخش پشتیبانی اقدام فرمایید.
ادامه مطلب
آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.
پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند . مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع پیامکده هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.
ادامه مطلب
چگونه می توانم دمو سامانه پیامکی پیامکده را ببینم؟
در صفحه ی اصلی با کلیک بر دکمه : برای مشاهده قابلیت های سامانه کلیک کنید به راحتی می توانید دموی سایت را مشاهده کنید.
ادامه مطلب
آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از خدمات پیامکده استفاده کرد ؟
بلی، این سامانه با اینترنت کم سرعت سازگاری کامل دارند و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور قدرمند و سریع پیامکده انجام خواهد گرفت .
ادامه مطلب
آیا برای استفاده از سرویس پیامکی پیامکده به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز داریم؟
خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و ... ) دارید.
ادامه مطلب
سرویس پیامکی پیامکده چگونه کار می کند؟
تمامی سرویس های پیامکده از قبیل ارسال و دریافت پیامک ، پیام صوتی از طریق بستر اینترنت انجام پذیر می باشد.البته امکان تنطیم پیامک و ایمیل هشدار دهنده نیز وجود دارد.
ادامه مطلب
سرویس پیامک چیست؟
به سیستمی که به صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار کاربر قرار می دهد، پنل یا سامانه پیامک می گویند.
ادامه مطلب