بایگانی

لیست سیاه مخابراتی چیست؟

مدتی پیش مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط 1000 ، 2000 و 3000 پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد . در خطوط 1000 و 2000 پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل "نرسیده به مخابرات" و در خطوط 3000 گزارش مبنی بر "ارسال نشده" ارائه میگردد . برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال نماید. دقت نمایید که برخی از خطوط 1000 ، 2000 یا 3000 متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خود...
ادامه مطلب

آیا پس از خرید سامانه نیاز به خرید شماره اختصاصی داریم؟

خیر سامانه پیامکده به صورت پیش فرض به هر کاربر از اپراتور های مختلف 1000 ، 2000 و 3000 شماره اشتراکی ارائه میدهد که شما می توانید به کمک آن ها ارسال های خود را انجام دهید. در صورت نیاز به دریافت پیامک می بایست شماره اختصاصی خریداری فرمایید.
ادامه مطلب

شماره مجازی چیست؟

شماره های مجازی پیام کوتاه مخصوص ارسال و دریافت پیامک از بستر اینترنت هستند و این امر توسط نرم افزار انجام می گیرد. این شماره ها با پیش شماره های 1000، 2000 ، 3000 و 5000 ارائه می شوند و فاقد سیم کارت و سند هستند.
ادامه مطلب

آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم؟

بلی شما میتوانید علاوه بر شماره های موجود در سرویس خود، یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید. از لحاظ فنی شماره های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567).
ادامه مطلب

یک شماره استعلام کرده ام ، قیمت آن را هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است ، لطفا توضیح بدهید.

استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپرتور 1000 ، 2000 یا 3000 متفاوت می باشد ، معمولا خطوط 3000 ظرف سه ساعت و خطوط 1000 و 2000 حدودا 24 ساعت بعد نتیجه استعلام را اعلام می کنند، پس از پرداخت نیز ممکن است 24 الی 48 ساعت برای ثبت شماره زمان نیاز باشد ، همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه ی خط از حساب شما کسر می گردد و قابل برگشت نیست.
ادامه مطلب

تفاوت خطوط اختصاصی و اشتراکی چیست؟از خطوط اختصاصی می توان برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کرد ولی خطوط اشتراکی بصورت مشترک بین چندین کاربر استفاده می شود. همچنین این شماره ها فقط مختص ارسال پیامک و برای مقاصد تبلیغاتی و انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. ارسال از این خطوط در صورت تایید ملی پیامک ممکن است. در صورت عدم تایید می بایست با خطوط اختصاصی خود ارسال را انجام دهید.

از خطوط اختصاصی می توان برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کرد ولی خطوط اشتراکی بصورت مشترک بین چندین کاربر استفاده می شود. همچنین این شماره ها فقط مختص ارسال پیامک و برای مقاصد تبلیغاتی و انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. ارسال از این خطوط در صورت تایید ملی پیامک ممکن است. در صورت عدم تایید می بایست با خطوط اختصاصی خود ارسال را انجام دهید.
ادامه مطلب

ارسال از خطوط ثابت به چه صورت می باشد؟

ارسال از خطوط ثابت فقط برای هم مشتریان تهرانی فعال می باشد بنابراین با پیش شماره 021 خواهد بود ، کیفیت ارسال این خطوط بسیار بالا بوده و شامل لیست سیاه مخابراتی نیز نمی شوند. مدارک لازم جهت خرید خط ثابت : 1. کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر 2. کپی کارت ملی مالک خط 3. پر نمودن فرم خرید خط ثابت
ادامه مطلب