جلب نظر مخالفان با پیامک صوتی تاثیر گذار

در پست های قبلی به آموزش ترفند های موثر در اثرگذاری پیامک صوتی بر مشتریان پرداختیم . با استفاده از این ترفند ها میتوانید بیشترین اثرگذاری را در جلب نظر مخاطبان به سمت کسب و کار خود داشته باشید. اما این را در نظر بگیرید که همیشه همه لیست مخاطبانتان به تبلیغات شما نظر مثبت نشان نمی دهند. به طور معمول همواره مخاطبانی وجود دارند که به تبلیغات شما نظر مساعدی ندارند.

payam-kade-teurn-happy

اما این سوال به وجود می آید که علت این مخالفت چیست ؟

شما به عنوان یک بازاریاب همواره باید به نیاز های روز مخاطبان واقف آید زیرا ممکن است که در یک بازه زمانی نیاز آن ها یک چیز مشخص باشد ولی در مرور زمان این نیاز تغییر یابد و یا حتی نوع نگرش آنها تغییر یابد که خود مسئله مهمی به شمار می آید ویا اینکه شما به  مخاطبانی پیام می دهید که تبلیغات شما شامل حال آن ها نمی شود که نشان از عدم توجه  به نوع مخاطب شناسی در بازار یابی می شود.

حتی نوع نگرش و نحوه بیان درست پیام تبلیغاتی شما نیز در این معضل تاثیر گذار است.همان طور که شما از شنیدن یک پیام صوتی تبلیغاتی تکراری بی حوصله می شوید مخاطبان شما نیز اینگونه عمل میکنند و با شنیدن پیام هایی که تاکنون باعث جلب توجه آن ها نشده نه تنها پیشرفتی در معرفی برند شما ایجاد نمی شود بلکه آزرده خاطر شده و نسبت به برند و خدمات شما بدبین می شوند به طوری که  در ارسال بعدی پیامک صوتی شما با شنیدن اولین کلمه ازهمان پیام تکراری بدون هیچ مکثی و در نظر گرفتن مابقی پیام شما آن را رد می کند و ازشنیدن آن سرباز می زنند پس در بازاریابی پیام صوتی  باید همواره این را در نظر بگیرید که برای تماس مجدد باید یک دلیل جذاب ومشتری پسند در پیام خود بگنجانید واگر مخاطبی یک بار از شنیدن پیام صوتی شما سر باز زد باید انگیزه ای تازه در جلب نظر او ایجاد کنید. کافی است که کمی متفاوت باشید و این پروسه را در پیام صوتی تبلیغاتی خود بگنجانید.

متفاوت بودن در پیام تبلیغاتی شامل بخش هایی میشود که با کارگیری آن ها می توانید متفاوت عمل کرده و بیشترین بازدهی را در ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی به دست آورید.

بخش اول صدای دلنشین

اگر تن صدای که در پیام قبلی ارسال کرده اید تاثیر گذار نبوده میتوانید آن را تغییر داده و با یک تن صدای دیگر جایگزین مناسبی داشته باشید و با حتی شخص دیگری را جایگزین کنید و با صدای او پیام صوتی را ضبط کنید و یا حتی خارج شدن از حالت جدی هم میتواند تاثیر گذار باشد.کمی شوخ طبعی واحساس مثبت اندیشی را در صحبت های خود بگنجانید تا با مخاطب صمیمانه تر همگام شوید.

بخش دوم تغییر در عملکرد

اگر شما همواره یک روش خاص را در پیام صوتی خود دنبال می کنید بی تردید نتیجه ای نخواهید گرفت و هرگز پاسخ مثبتی از سوی مخاطبان دریافت نخواهید کرد زیرا هر روشی هر چند معقول بلاخره با چالش تکراری شدن روبرو میشود و دیگر ارزش خاص بودن را از دست میدهد همقدم شدن با خواسته های به روز و نیاز های مخاطب مطمعنا استقبالی پر شور را سمت مخاطبان شما به دنبال خواهد داشت .

بخش سوم

غیر رسمی رفتار کردن

جملات آغازین پیام نباید با اسم شرکت و حتی خود شما آغاز شود و باید بازگوی بازتابی از اشتیاق و مثبت نگری شما را در راستای فعالیت تان داشته باشد . در هم آمیختگی فعالیت شما با یک طنز که در خور کسب و کار شما باشد و مردم را خرسند و وادار به خندین کند وحتی ارجاع برخی از تحقیقات در زمینه کاری خود به نوبه ی خود باعث پاسخ مثبت از سوی مشتریان شما میشود این را فراموش نکنید که ایستادگی در پس شکست با استفاده از شیوه های جدید و درست و انجام کارهای متفاوت با پیام صوتی همواره سهم بسزایی در پیشرفت کسب و کار شما می تواند داشته باشد

قرار دادن اطلاعات مفید

با در اختیار گذاشتن اطلاعات مفید از کسب و کار خود به مخاطبان خود اجازه دهید تا تصمیم گیری کنند و خود آن ها به شما رجوع نمایند. با اضافه کردن پیشنهاد به  پیام خود و قرار دادن یک مهلت زمانی مخاطبان را تشویق کنید که با شما تماس بگیرند.

برای مثال در پیام خود بگویید که محصول  شما به مدت محدود از ۲۰ درصد تخفیف برخوردار است نام برند ما را در اینترنت جستجو کرده و اطلاعات بیشتر را کسب کنید.