۵ دلیل برای استفاده از پنل اس ام اس در توسعه کسب و کار ها

 پیامک تنها یک راه ساده و راحت برای چت کردن با دوستان و آشنایان نیست. در واقع پیام متنی فرصتی مناسب و یک ابزار بازاریابی موبایلی است که به صاحبین کسب و کارهای کوچک کمک می کند، سریعتر از تصورشان رشد پیدا کنند.

اکثریت مردم آمریکا از گوشی های موبایل خود تنها و تنها برای ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی استفاده می کنند. همچنین می دانیم که تاثیر پذیری کاربران و مشتریان از طریق سوشال مدیا و ایمیل مارکتینگ قابل توجه است اما به تناسب، اس ام اس مارکتینگ، در تشویق و ترغیب کاربران به بهره مندی از خدمات و خرید محصولات، چشمگیر تر بوده است. این به قدری اهمیت دارد که بسیاری از کاربران حتی اگر تمام هشدارهای موبایل خود را خاموش کنند، زنگ هشدار دریافت پیامک خود را هرگز خاموش نمی کنند و این یکی از مزیت های پیامک تبلیغاتی به شمار می آید.

با این حال، هنوز هم برخی از کسب و کار ها در انتخاب و استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی تعلل می کنند و تنها دلیلشان هم این است که پنل اس ام اس کارایی ندارد. در حقیقت بازاریابی پیامکی، سرویسی، سریع، آسان و ارزان است که می تواند در بودجه های مختلف در کنار کسب و کارها باشد و به رشد آن ها کمک کند. در این مقاله به بررسی ۵ دلیل ارزشمند بودن پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار ها خواهیم پرداخت.

مزایای پنل اس ام اس

دلیل اول: در تبلیغات سنتی، هر چقدر که شمار کاربران و جامعه هدف بیشتر باشد، سودمند تر خواهد بود و به فروش بیشتر خواهد انجامید به طوری که در جامعه های اماری کم و محدود، موفقیت چشمگیری ایجاد نخواهد شد. این گونه تبلیغات گذرا بوده و به سرعت از ذهن مخاطبین پاک خواهد شد. اما تبلیغات پیامکی نوعی تبلیغات مشارکتی است چرا که خود مشتری ها در ابتدا با ثبت نام در لیست بازاریابی تان، از شما می خواهند که برای آنان پیامک ارسال کنید. این کار بر خوشنامی برند شما بیشتر تاثیر دارد. آنان پیامی را دریافت می کنند که منتظر آن هستند و به همین دلیل هرگز از برند شما وجهه ی مخدوشی در ذهنشان ثبت نخواهد شد.

دلیل دوم: بسیاری از کاربران و مشتری ها، وقت این را ندارند که روزانه ایمیل خود را چک کنند از این روست که صاحبیت بیزینس ها ترجیح می دهند از پنل اس ام اس برای تبلغات خود استفاده کنند. کاربران روزانه بیش از ۱۰ بار به صندوق اس ام اس خود سر می زنند و همین مراجعات و دیدن پیامک های شما می تواند در برندینگ شما بسیار نقش داشته باشد. نه تنها اس ام اس، تضمین می کند که پیام شما به مخاطبین مورد نظرتان به طور کامل منتقل می شود بلکه مطمئن خواهید بود که در دقایق اول از دریافت پیامک آن ها پیام شما را خواهند خواند در نتیجه پیامی از دست نخواهد رفت.

دلیل سوم: هم مشتریان ( دریافت کنندگان پیامک تبلیغاتی ) و هم تبلیغ کنندگان ( صاحبین کسب و کار ها ) به این دلیل به پیام های تبلیغاتی از طریق اس ام اس علاقه نشان می دهند که سریع و مختصر است. برخلاف ایمیل های تبلیغاتی که بلند بالاست، پیامک های تبلیغاتی کوتاه و مختصر و در نهایت یکی یا دو خط نوشته می شوند و می توان اطمینان داد که کاربران تمام متن آن را خواهند خواند. از طرفی با قرار دادن لینک وب سایت و چیزهایی از این دست می توانید مشتریان علاقمند را به اطلاعات اضافی تر سوق دهید.

مزیت پنل پیامک تبلیغاتی

دلیل چهارم: بیزینس ها در هر سطحی که باشند خواه کوچک، نوپا، قدرتمند و غیره، می توانند متناسب با بودجه ی خود از این سرویس و ابزار بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنند. تعرفه ی پنل های اس ام اس و دیگر ملحقات آن بسیار کمتر از دیگر ابزارهای تبلیغاتی آنلاین و حتی سنتی است. از این رو می توانید با خیال راحت و با توجه به بودجه ی کم روی خرید پنل اس ام اس برنامه ریزی کنید. نا گفته نماند که با خرید حجم بالایی از پیامک شما می توانید از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شوید.

دلیل پنجم: تعاملی بودن امتیاز دیگری است که به نام پنل پیامک تبلیغاتی زده اند. از پیامک نه تنها برای تبلیغ محصولات و خدمات بلکه برای نظر خواهی از مشتریان نیز استفاده می شود به طوری که می توانید از نظرات مشتریان در تعاملی پسندیده از طریق پیامک مطلع شوید. اگر در این باره خلاقیت داشته باشید و هوشمندانه عمل کنید مطمئنا می توانید بسیار راحت وارد پروسه ی ارتباط با مشتری شده و آنان را به کسب و کار خود جذب کنید.

همین حالا تعلل نکنید و با ثبت نام در سامانه اس ام اس تبلیغاتی به طور همزمان از پنل ارسال پیامک تبلیغاتی به همراه پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.