عرصه تبلیغات عرصه ای است که باید در آن به هر دری زد تا بتوان جلب توجه کرد. بازاریابی و تبلیغات آنلاین در این عرصه زندگی سخت تری دارد اما به دلایل مشخص تر نظیر عدم وابستگی به زمان و مکان همیشه محبوب تر بوده است. شاید بارها دیده باشید هنرپیشه هایی که ادکلنی در دست دارند یا لباسی پوشیده اند تا شمار خریداران این محصولات را بیشتر کنند. این نوع از تبلیغات، در مدل تبلیغات بصری بیشتر دیده شده است. بازیگران معروف ایرانی و خارجی دومین شغل خود را در عرصه تبلیغات انتخاب میکنند. اما همه ی تبلیغات بصری نیست. گاهی تبلیغات صوتی و یا بازاریابی صوتی که به آن بازاریابی شنیداری نیز میگویند، نیاز به جلب توجه هایی دارد که از جنس دخالت هنرمندان است. بیایید به این سناریو کمی توجه کنیم:
فرض کنید گوشی شما به صدا درمی آید و شما وقتی جواب تماس را میدهید به یک باره با صدای دلنشین یکی از شخصیتهای معروف روبرو میشوید که ایشان در حال خواندن یک پیام تبلیغاتی باشند یا شما را به خدمت خاصی دعوت کنند. طبیعتا تاثیری که این تماس بر مخاطب دارد در لحظه اول اینست که که آن نام آن برند در گوش مخاطب به زنگ درآید و مخاطب پیامک صوتی ما ازآن به بعد با شنیدین نام آن برند به یاد آن تماس و شما بیافتد .علاوه برآن ممکن است این فرد ماجرای این مکالمه را به کرات برای افراد مختلف تعریف کرده و نام برند شما بازگو و دهان به دهان شود. دروحله بعدی بیشتر افراد به درخواست افراد سرشناس و محبوب پاسخ مثبت میدهند و شما با یک پیامک صوتی مشتری و مخاطب را به سمت خود جذب نموده اید که باعث رونق کسب و کار شما گردیده و در دنیایی که امروزه تبلیغات محیطی و حتی رسانه ای نادیده گرفته میشوند شما توانستهاید با یک پیامک صوتی و از طریق سامانه ارسال پیامک صوتی توجه مشتری را جلب کرده و حتی فراتر ازآن مشتری رو به سوی خود بکشید.
اگر پیامک صوتی و استفاده از افراد سرشناس را با تبلیغ رسانه ای مقایسه کنید : در تبلیغ رسانه ای شما نیاز به بکار گیری افراد سرشناس ،فیلم بردار ، کارگردان و بالاتر ازآنها پرداخت حق پخش میباشید که هزینه بسیار بالای دارد و عملا برای بیشتر کسب و کارها عملی نمیباشد.
اما شما به کمک سایتpayam-kade.ir و امکانات سامانه پیامک صوتی تنها کافی است با یک فرد سرشناس به توافق رسیده و از او بخواهید که خدمات و برند شما را معرفی کند و با هزینه ای بسیار پایین تر از تبلیغات رسانه ای به مقصود خود برسید.