رازهایی درباره بازاریابی پیامکی که باید همه بدانند

 

در شروع هر کسب و کاری تبلیغات موثر نقش بسزایی در جلب مشتری دارد که یکی از بهترین و کم هزینه ترین می توان استفاده از پنل پیامکی را نام برد شما به این وسیله می توانید به صورت زمان بندی شده تبلیغات پیامکی خود را به عموم برسانید.

در بازاریابی پیامکی می توان شاهد دریافت و مطالعه تبلیغات تا ۹۸% بود که در نوع خود بی نظیر می باشد ، اما حتما این سوال برای شما پیش آمده که چرا در این نوع تبلیغات پیامکی حس رضایت بخشی وجود ندارد؟ پاسخ این سوال در دستان ماست در اینجا روش های موثر و کارآمد در بازاریابی پیامکی را به شما می آموزیم.

secret-of-marketing

متن پیامک تبلیغاتی خود را ساده بنویسید:

این قانون که باید در ارسال پیامک تبلیغاتی رعایت شود این است که متن پیامک خود را ساده و مستقیم بکار گیرید یعنی فقط به یکی از محصولات خود را بپردازید و چند محصول را در یک پیامک تبلیغاتی وارد نکنید زیرا مخاطب دچار دل زده گی و حس انتخاب بین چندین محصول می شود و احتمال اینکه به پیامک تبلیغاتی شما اهمیت ندهد بسیار بالا می رود.

در پیامک تبلیغاتی خود را معرفی کنید:

برای اینکه مخاطبان خود را گیج نکنید اسم و برند و موقعیت شغلی خود را در پیامک های تبلیغاتی ذکر کنید ، در سیستم پنل پیامک تبلیغاتی شما می توانید خطوط اختصاصی تهیه کنید که در مقابل استفاده از شماره های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ و ۲۱ می توانید نام تجاری خود را وارد کنید با اینکار شما می توانید نام خود را در گوشی مخاطب خود حفظ کنید.

در پیامک تبلیغاتی دلیل مهمی برای تماس داشته باشید:

به عنوان مثال:

شرکت در قرعه  کشی یک عدد تمام سکه به کسانی تعلق می گیرد که تا روز دوشنبه از فروشگاه ما مبلغ … خریداری کنند.

نتیجه بازاریابی پیامکی را بررسی کنید:

یکی از مزیت های استفاده از پنل پیامکی امکان اندازه گیری میزان موفقیت در تبلیغات می باشد و می توانید با مخاطبان خود ارتباط دو طرفه برقرار کنید.

شما به جشن افتتحایه فروشگاه میهن دعوت شده اید با ارسال کلمه ( تبریک) برنده تخفیف ویژه شوید.

با پیامک تبلیغاتی مخاطبان را دعوت به سایت خود کنید:

شما در یک پیامک تبلیغاتی مختصر نمی توانید خود و محصولات متعدد را معرفی کنید ولی می توانید با ارسال آدرس سایت خود در یک پیامک با یک تیر دو نشان بزنید ولی در محتوای پیامتان باید حس کنجکاوی مشترکین را بیدار کنید به عنوان مثال شرکت مک دونالد و برادران توانستند در ایران نمایندگی خود را افتتاح کنند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

marketing-secrets

مخاطبان خود را با اسم خطاب کنید:

ویژگی جذاب پیام کده امکان استفاده از سیستمی است که بتوان از اسم مخاطب در پیامک تبلیغاتی خود استفاده کرد و حس صمیمیت را در بین مشتریان خود حفظ کرد، با این کار شما به مخاطبان خود ارزش و احترام را نشان داده اید.

پیامک تبلیغاتی خود را کوتاه و جالب بنویسید:

در ارسال پیامک خود باید هدف مورد نظر خود را بیان کنید و مشتری را به کسب و کار خود آشنا کنید زیرا فقط چند ثانیه وقت دارید تا خود را در ذهن مشتریان وارد کنید.

متن پیامک تبلیغاتی شما نفعی برای مخاطب دارد؟

در ارسال پیامک تبلیغاتی خود فقط به کسب و کار خود فکر نکنید ، باید برای جلب توجه مخاطبین منافع آنها را نیز تامین کنید تا این حس که به آنها نیز اهمیت داده شده را حس کنند .

قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی کمی فکر کنید:

یکی از راه های ساده در پیامک تبلیغاتی ارسال یک پیام به همه می باشد اما آیا با اینکار نتیجه خوبی حاصل می شود ؟ این کار یک ریسک است ، شما می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و مشاهده نتیجه مثبت تعداد پیامک های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه ارسال کنید و شانس خود را برای موفقیت با گام های مطمئن بردارید.

پیامک تبلیغاتی یکسان را برای همه نوع مشتری ارسال نکنید:

همیشه این نکته را فراموش نکنید که ارسال یک پیامک تبلیغاتی به قشر های مختلف و منطقه های گوناگون و گروه های سنی مختلف کاره درستی نیست و باید با برنامه ریزی به ارسال پیامک تبلیغاتی خود بپردازید تا نتیجه بهتری عاید شما بشود.

2دیدگاه در “رازهایی درباره بازاریابی پیامکی که باید همه بدانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.