چگونه پیامک تبلیغاتی اثر گذار ارسال کنیم؟

با پیشرفت فن آوری و روی کار آمدن تلفن همراه زمینه جدیدی برای ایجاد گفتگو و پیشنهاد از طریق این وسیله به وجود آمده است. یکی از ابزار‌هایی که این وسیله برای ما فراهم کرده توانایی فرستادن متن‌های کوتاه است که به اصطلاح پیامک نامیده می‌شود.

emotions-371238_640

امروزه به دلیل مشغله کاری زیاد، افراد تمایل کمتری به پاسخگویی تماس دارند و ترجیح می‌دهند از پیامک برای برقراری ارتباط استفاده کنند؛ زیرا با کمترین کلمات و در کوتاه‌ترین زمان مقصود خود را به مخاطب می‌رسانند. همین کوتاهی ومفید بودن باعث شده این ابزار از پرکاربردترین ابزار‌های ارتباطی به شمار آید.  از آنجا که بیش از ۹۰ درصد اس ام اس‌های ارسالی به مخاطبان حتما خوانده می‌شوند به یکی از قدرتمند‌ترین ابزارهای حوزه بازاریابی تبدیل شده است.

اکنون این سوال ایجاد می‌شود که نحوه‌ی استفاده از این ابزار به چه صورت باشد که بیشترین بازدهی را برای برند ما ایجاد کند.

از آنجایی که می‌خواهیم پیامک ارسالی بیشترین بازدهی را برای توسعه برند ما داشته باشد باید به سوال زیر پاسخ دهیم. نکات زیر را در ارسال پیامک تبلیغاتی اثر گذار دخیل کنید تا بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

چگونه یک پیامک خاص بفرستیم؟

  • متن انتخابی برای ارسال باید کوتاه و بیانی ساده داشته باشد که هم حوصله مخاطب را سر نبرد و هم قابل فهم باشد.
  • اطلاعات و محتوای ارزشمندی برای مخاطبان به دنبال داشته باشد. این امر به افزایش دانش مخاطب کمک کرده ونشان دهنده‌ی صداقت و تخصص شما در زمینه ی فعالیت‌تان می‌باشد به طوری که مخاطب بعد از خواندن محتوای تولید شده از طرف شما به اطلاعاتی دست یابد که مزایای خدمات و محصولات شما را نشان دهد.
  • از اسپم شدن پیامک‌های ارسالی خود بپرهیزید. بافرستادن پیامک بی‌مضمون به مخاطبان که علاقه‌ای به خواندن آن ندارند در مدت کوتاهی پیامک‌های شما را نادیده می‌گیرند و از نظرآن‌ها اسپم محسوب می‌شوند. قدم برداشتن در این زمینه معمولا راه برگشتی برای شما باقی نمی‌گذارد.
  • قراردادن لینک فروشگاه یا وب سایت میزان استقبال از پیامک‌های شما را بیشتر می‌کند. زیرا جمعیت زیادی از کاربران امروزه از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند که وجود شبکه‌های اینترنت بر روی آن ها امری عادی و همه گیر محسوب می‌شود.پس حتما از لینک شما بازدید می‌کنند. پیش از این در این پایگاه به ارائه‌ی مطلبی پیرامون این موضوع پرداختیم که شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم:

قرار دادن لینک فروشگاه در متن پیامک تبلیغاتی + راهکارها

  • اطلاعات تماس را در پیامک ارسالی خود قرار دهید. این کار میزان استقبال از تبلیغات شما را افزایش می‌دهد وحداکثر سود ممکن را ازآن به دست می‌آورید.
  • مشوق‌هایی را برای مخاطب خود قرار دهید. مثلا کد تخفیف برای کالا هایی که ارائه داده‌اید یا قرار دادن جوایز نسبت به استراتژی کاری که در پیش گرفته‌اید.
  • از کاربران خود بخواهید که پیامک شما را به اشتراک بگذارند. این کار باعث می‌شود که به تعداد مخاطبان شما افزوده شود که این کار به یک مشوق خوب احتیاج دارد. مثلا اگر یک سالن آرایشی دارید می‌توانید پیشنهاد بدهید که با همراه آوردن چند مشتری دیگر از تخفیف ۵۰ درصد در خدمات آرایشی بهره‌مند شوید.