چه زمانی از پیامک تبلیغاتی یا ایمیل تبلیغاتی استفاده کنیم؟

هر چند پنل های اس ام اس payam-kade از امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و ایمیل تبلیغاتی به طور همزمان برخوردار است اما بسیاری از افراد از ما سوال می پرسند که:

آیا ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی برای ما مفید و موثر تر است یا ارسال پیامک تبلیغاتی؟

پاسخ شما به طور اجمالی به صورت زیر می باشد:

توصیه ی ما این است که ابتدای امر، به مشتری شناسی بپردازید و جامعه ی هدف خود را با کوچکترین و جزیی ترین موارد مورد بررسی قرار دهید. به این فکر کنید که آیا مشتریان شما کاربرانی هستند که اینترنتی باشند و دائما در حال وبگردی هستند؟ در صورتی که مشتریان شما در قشر جوان و وب پسند هستند احتمال زیاد، هر کدام یک ایمیل هم دارند پس انتخاب ایمیل مارکتینگ می تواند مفید و موثر باشد.

time-sms

اما اگر کاربران شما از قشری هستند که از دنیای تکنولوژی فراتر از پیامک  و نرم افزارهای پیام رسان نرفته اند بهترین گزینه ارسال پیامک تبلیغاتی است. از این رو است که ما در پنل های پیامک تبلیغاتی خود این دو سرویس را با هم ادغام کرده ایم تا بتوانید به بهترین شکل از آن بهره مند شوید.

اگر مشتریان شما کاربران ایمیل نیز هستند می توانید از این مدل تبلیغات به طور ترکیبی یعنی پیامک و ایمیل همزمان استفاده کنید که گاها این شیوه موثر تر نیز واقع می شود.

 البته در موفقیت تبلیغات شما گزینه های دیگری نیز دخیل است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موضوع تبلیغات

نوع محصول

پیام تبلیغاتی

چینش محتوای تبلیغاتی ( تفاوت های ایمیل و اس ام اس در این بخش بسیار مشهود است )

گروه مخاطبین ( نظیر سن و جنس )

سطح در آمد مخاطبین ( عموما افرادی که از پشتوانه ی مالی بهتری برخوردارند راحت تر خرید می کنند )

زمان تبلیغات

و….

مشتریان و کاربران این روزها از وقت کافی برای خواندن و بررسی ایمیل های تبلیغاتی بلند بالا و صرفا تبلیغاتی را ندارند  و درست این یکی از دلایل موفقیت پیامک تبلیغاتی نسبت به ایمیل تبلیغاتی است.

توصیه ی ما به شما این است که تصویر مشتریان خود را دقیق ترسیم کنید و در صورت امکان از پنل ایمیل مارکتینگ و پنل اس ام اس مارکتینگ همزمان استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شیوه از تبلیغات خود پاسخ بگیرید.

بعد از ارسال اولین پیام و اولین ایمیل، شما می توانید کمپین خود را مورد آنالیز و ارزیابی قرار دهید و نقاط قوت و ضعف کار خود را مشخص کنید و در نتیجه آن کاری را انجام دهید که برایتان سود آور تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.