خط مشی های راهبردی برای ایمیل مارکتینگ ۲۰۱۶

ایمیل مارکتینگ سال هاست که همراه همیشگی کسب و کارهای اینترنتی بوده است. این ابزار چنان برای بسیاری از کسب و کار ها نتیجه ی مثبت داده است که معتقدند به ازاری هر دلار خرج کردن در راه توسعه تجارت الکترونیک بر مبنای ایمیل تبلیغاتی، توانسته اند، ۴۰ دلار سود حاصل نمایند و این نشان از موفقیت ایمیل مارکتینگ دارد. در این پست به بررسی ۴ خط مشی پنل ایمیل تبلیغاتی برای کسب و کار ها در سال ۲۰۱۶ خواهیم پرداخت.

email-marketing-2016

 آفلاین شدن و انجام کارهای شخصی : شما کل بودجه بازاریابی و وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال می کنید اما همه در دسترس نیستند بنابراین می توانید تبلیغات خود را بصورت آنلاین و یا شرکت در کنفرانس انجام دهید.

پیدا کردن شرکای تجاری: شما می توانید آنلاین و یا آفلاین باشید و درگیری های موجود در کسب و کار را پیدا کنید. شما اگر بصورت رسانه های اجتماعی فعالیت می کنید می توانید با طراحی وب و یا seo  شروع کنید و یا اینکه نمایشگاه هایی را برگزار کنید.

اهداف واقع بینانه : شما باید برای کسب و کار خود یک هدف واقع بینانه داشته باشید چرا که اگر اهداف واقع بینانه را در نظر بگیرید و با اهداف غیر واقعی پیش بروید در انتها به افسردگی می رسید.

رایگان : شما می توانید به مشتریان بالقوه خود یک نسخه آزمایشی ۳۰ روزه و رایگان هدیه دهید همچنین می توانید یک جایزه را به نفع گسترش کسب و کار ارایه دهید.