عوامل حاکم بر تاثیرگذاری پیامک صوتی تبلیغاتی

 

برای توسعه تبلیغات پیامک صوتی باید استاندارد هایی جهت نتیجه مثبت و کارآمد را برنامه ریزی و اجرا کنید، با رعایت این موارد نتیجه بهتری را از مشتریان خود می بینید.

در این مقاله به استاندارد هایی که باید در ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی رعایت کرد می پردازیم:

آیا شما در ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی ساعات ارسال به مشتریان را رعایت می کنید ، همیشه این نکته را فراموش نکنید که در ساعات استراحت و کار به مخاطبان خود پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید بهترین ساعات از ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و ۶:۳۰ تا ۲۱ می باشد .

از ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی طولانی خود داری کنید بهترین زمان برای ضبط پیامک صوتی ۸ تا ۱۴ ثانیه می باشد.

از ارسال پیامک صوتی تکراری و با یک موضوع بپرهیزید با این کار حس کنجکاوی را در مشتریان خود خاموش می کنید.

در ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی باید به این نکته توجه کنید که در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه اقدام به تبلیغات نکنید زیرا به نتیجه مطلوب نمی رسید، حتما می پرسید به چه علت؟ زیرا در این ایام مشتریان به کارهای ضروری خود می رسند ودیگر زمان شنیدن پیامک صوتی شما را ندارند.

effective-communication

در طراحی پیامک صوتی خود باید از سرعت بالا در رساندن مطلب و نیت خود به مشتری برخوردار باشید.

در طول زمان مکالمه به طور شفاف و صریح صحبت کنید و از تولید صداهای اضافی مثل سرفه و عطسه پرهیز کنید که باعث تمسخر شما نشود.

در پیامک تبلیغاتی صوتی لحن گفتار و شور و هیجان شما باید به مشتری وارد شود.

با ارسال پیامک صوتی دوستانه با حس صمیمیت شاهد پاسخ مثبت از مشتریان خواهید بود.

اگر در خود این آمادگی را ندیده اید که بتوانید پیامک صوتی با محتوا و اثر بخشی عالی را تهیه کنید از اینکار صرفه نظر کنید و به ارسال پیامک تبلیغاتی بپردازید.

لازم به ذکر است که نام و آدرس خود را در پایان پیامک صوتی بیان کنید با این کار مشتریان شما را بیاد  خواهند داشت.

با مشغله های کاری و فکری موجود در جامعه کسی تمایلی به شنیدن پیامک های صوتی طولانی را ندارد ، از این رو شما نمی توانید در ۲۰ تا ۳۰ ثانیه کار و محصولات خود را بیان کنید و می توانید در پیامک های دیگر به صورت کلیدی خود را بیشتر معرفی کنید.

همیشه در پایان مکالمه از مخاطبان خود به خاطر وقت و صبر آنها تشکر کنید با اینکار حس ارزشمند بودن را در آنها بیدار می کنید.

برای کاربردی شدن پیامک تبلیغاتی صوتی در پیامکده این نکات را بیان کرده ایم باشد که با زحمت نویسندگان ما و همچنین قدرت انتخاب شما مخاطبان در ارائه بهتر سرویس پیامک صوتی قدمی به سوی موفقیت برداشته باشیم.

2دیدگاه در “عوامل حاکم بر تاثیرگذاری پیامک صوتی تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.