مزایای استفاده از پیامک صوتی ۳۰ ثانیه ای

 

هدف ما از نوشتن این مطلب آشنایی شما با این سبک جدید تبلیغات و مزیت های پیامک صوتی می باشد.

برای اثرگذاری تبلیغات خود باید به طور کلی بر روی نیازهای مشتریان و همچنین از ابزارهای مختلف و جدیدی برای رضایت بیشتر انها استفاده کرد ، در دنیای تکنولوژی به سختی می توان کسی را متمرکز خود ساخت مگر اینکه راهکار های ویژه ای طراحی و اجرا کرد.

advantage-voice-sms2

در استفاده از این سرویس پیامکی که امروزه کاربرد فراوان پیدا کرده باید بعد از شناخت مخاطبین خود برای ارسال پیامک صوتی ۳۰ ثانیه ای خود اقدام کنید و اولین تبلیغات خود را شروع کنید.

این نکته در تبلیغات صوتی لازم بذکر است که زمان پیامک صوتی خود را به حداقل برسانید و پیغام ارسالی خود را به طور خلاصه به گوش مخاطب خود برسانید زیرا امروزه با مشغله های کاری و اجتماعی افراد، کمتر کسی زمان لازم برای شنیدن پیامک صوتی طولانی را دارد.

حتما تابحال به این فکر کرده اید که با ۳۰ ثانیه چه مطلبی را می توان بیان کرد و سرویس پیام صوتی پیامکده کارایی لازم را ندارد ، باید بگوییم که اشتباه می کنید هدف و منطق ما چیزه دیگری را بیان می کند.

شما با ارسال پیامک صوتی ۳۰ ثانیه ای می توانید مخاطب خود را جذب کنید و حس کنجکاوی را در آنها بیدار کنید ، در اولین ارسال پیامک صوتی خود با بیانی کوتاه مخاطب را به جست و جو درباره ی خود وادارید تا از برند شما اطلاعاتی بدست بیاورند، شما با این کار توجه مخاطب را به خود جلب کرده اید.

شما در ۳ تا ۵ ثانیه اول نام برند یا محصول خود را ببرید ، و در ادامه به معرفی محصول و مزیت های استفاده از آن بپردازید و نیز می توانید شماره تماس یا آدرس سایت خود را به آنها بگویید و این را ذکر کنید که منتظر تماس آنها هستید.

توجه داشته باشید که در تبلیغات تاثیر گذار نوع نیاز مشتری و کیفیت و صداقت جز اصول مهم در تبلیغات محسوب می شود که با تاکید بر این اصول اولیه شما نتایج بسیار مطلوبی را خواهید دید.

 

نوشته شده در دسته‌بندی نشده