چندی پیش دریافت یک پیام صوتی از پیامکده منو به فکر فرو برد که پیامک صوتی چه مزیتی نسبت به پیامک متنی داره که سامانه های پیشرو پیامک مثل پیامکده در حال ارائه و معرفی انبوه اون هستند ؟
جواب هایی که به ذهنم رسیدن اینا بودن ؟
- کلا شنیدن صدای یک انسان خیلی طبیعی تر و قابل قبول تر از دریافت یه پیام متنی هست .
فکرشو بکنید دارید یه پیام تبلیغاتی متنی از طریق ارسال به کد پستی به یه محله شیراز که در سامانه پیامکده هم سرویسش ارائه میشه ارسال کنید. مخاطبان شما در اون محله از شهر شیراز شامل افراد خرد سال- نوجوانان – جوانان – میانسال ها و افراد مسن میشن .از این قشرها شاید فقط میانسال ها و جوانان متن شما رو بخونن وافراد مسن اغلب یا سوی چشم هاشونو از دست دادن که به ندرت پیام های متنی رو میخونن یا اصلا با مقوله ی پیامک متنی هنوز کنار نیومدن اما اگر پیامک صوتی براشون ارسال میشد حتما محتوای پیام رو میشنیدن و پیامشو میگرفتن.
البته در سامانه پیامکده ارسال به رده سنی و جنسیت هم ارائه میشه که میتونید مخاطبان رو فقط به رده ی سنی جوانان و میانسالان محدود کنید با این وجود همین قشر هم ممکنه پیام های متنی رو نخونن اما شنیدن پیام صوتی با صدای دلنشین گوینده خیلی راحت تر و قابل مقبول تره برای اونها.
- ممکنه خیلیا اصلا صدای هشدار پیامک متنی رو نشنون و بهش بها ندن اما مطمنا شانس جواب دادن یه یک تماس تلفنی خیلی بالا تر ازخونده شدن یک اس ام اس تبلیغاتی هست .تقریبا ما به بیش از نود درصد تماس های تلفنی جواب میدیم
- امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به تلفن های ثابت نیست ولی جای اون خیلی راحت میشه پیامک صوتی رو به هر شماره ای که دلمون بخوات ارسال کنیم.
- هزینه پایین پیامک صوتی نسبت به اس ام اس تبلیغاتی : شاید فکر کنید که پیامک صوتی باید گرون تر از پیامک متنی باشه اما هزینه ی هر پیام صوتی در پیامکده بین ۸ تا ۱۰ ریال هست که شما میتونید خیلی راحت چند اس ام اس تبلیغاتی رو در اون جا بدین.
به نظرم پیامکده با ارئه همزمان سرویس پیامک تبلیغاتی ، ایمیل تبلیغاتی و پیام صوتی با قابلیت های بیشمار مثل :ارسال به کد پستی – ارسال به بانک مشاغل – ارسال محله ای و منطقه ای کشوری – ارسال زمان دار – ارسال پیامک مناسبتی و صد ها خدمت دیگر دست ما رو باز گذاشته تا بهترین استراتژی رو با بهترین ابزار به کار ببندیم و به هدف تبلیغاتی خودمون برسیم.