هفت مزیت پیامک برای کسب و کارهای کوچک

 

امروزه بازاریابی به وسیله پیامک یکی از ابزارهای پیشرفت در مشاغل می باشد و از طرفداران زیادی برخوردار شده است. این ابزار ارتباطی در مشاغل کوچک نیز تاثیر بسزایی می گذارد و نقش بسیار خوبی در زمینه رونق تجارت محسوب می شود.

شما در استفاده از این سرویس می توانید به صورت داوطلبانه به بازاریابی خود برنامه بدهید و به صورت مداوم آن را ادامه دهید تا از نتایج خوبی برخوردار شوید.

home_banner_03

ما در این مقاله به روش های بکار گیری پیامک توسط مشتریان می پردازیم:

  • کوپن پیامکی

شما با استفاده از سرویس پیامک می توانید پیشنهادات و تخفیفات ویژه خود را به مخاطبان خود ارسال کنید در این روش به میزان ۹۷% این پیام ها ظرف مدت زمان ۴ دقیقه خوانده می شوند.

  • دعوت به همکاری

اگر می خواهید مخاطبان خود را از یک همکاری ویژه شرکت دهید از آنها بخواهید در این همایش با شما همکاری کنند.

  • یادآوری رویداد

آیا قصد دارید یک مراسم تشکیل دهید ؟ به زودی این رویداد اتفاق می افتد و می خواهید از این اطمینان پیدا کنید که آیا همه مخاطبان شما در ان شرکت می کنند ؟ کافیست یک پیامک تبلیغاتی را به همه مخاطبین مورد نظر خود ارسال کنید ، برای تشویق مشترکان خود هدیه ای در نظر بگیرید . سرویس پیامکی تبلیغاتی بیشتر از هر تبلیغ دیگری در این کار شما را یاری میکند .

  • یاد آوری قرار ملاقات

آیا در زمینه شغلی خود به ملاقات های پی در پی نیاز است ؟ شما با این روش می توانید مشترکین خود را از ساعات ملاقات با خبر کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

  • برگزاری مسابقه

در زمینه شغلی خود به برگزاری مسابقه نیاز دارید ، ما به شما پنل پیامکی را پیشنهاد می کنیم با این روش می توانید مشتریان خود را درگیر کنید ، به عنوان مثال شانس برد یک محصول رایگان از فروشگاه ما با ارسال کلمه مورد نظر به *# امتحان کنید . شما با این روش می توانید یک لیست از شماره تماس های مشتریان خود را بدست بیاورید.

  • تبلیغ محصولات جدید

با ورود محصولات جدید به فروشگاه خود می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان خود اطلاع بدهید و استقبال از محصولات جدید را افزایش دهید .

  • اطلاع رسانی

اگر در اندیشه اطلاع رسانی مطلبی به مشتریان خود هستید می توانید از این سرویس تبلیغات پیامکی استفاده کنید، با استفاده از امکان پاسخ خودکار اینکار را انجام دهید . به این گونه که زمانی که مشترک به شما پیام بدهد سامانه پیامکی به طور خودکار اطلاعاتی را در اختیار مشتری می گذارد ، به عنوان مثال پیامکی را به مخاطبان خود ارسال کنید که با این محتوا باشد:  موسیقی های جدید با ارسال *# به…