در ارسال پیامک تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کرده و به آن عمل کنید که بیشترین تاثیر را بروی تبلیغات در جهت جلب توجه مخاطبان گذاشته و شما را در رسیدن به هدف که همان موفقیت و سود بیشتر در کسب و کار است فراهم آورد و بسوی قله های ترقی شما را رهنمود سازد . ما در پیامکده تمامی سعی خود را میکنیم که این نکات را به شما یاداوری کرده تا با استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی اثرگذار به مقصود خود که همان موفقیت در مبارزه تبلیغاتی است دست یابید.
– با ارزش نمودن محتوای پیامک ارسالی
یکی از مهمترین اجزای یک متن پیامکی موفق در مبارزه بازاریابی این است که یک هدف ارزشمند را به مشتریان خود ارائه دهید . ممکن است بسته به نوع کسب و کار ، مکان و نوع مخاطبان ارزش گذاری شما تغییر کند با این وجود هر قسمت از محتوای ارسالی شما باید یه ارزش را به مخاطبان شما بیافزاید که نسبت به برند و خدامات شما وفادار بمانند به طور مثال نمونه هایی از محتوای ارزشمند ، می توان به این موارد اشاره کرد : تخفیف در معاملات ، دسترسی منحصر به فرد به مزایا و ارائه نکات ویژه خدمات به مخاطبان خاص می باشد.
– هدف
قبل از اینکه شما مبارزه تبلیغاتی را شروع کنید ضروری است که بدانید هدف شما چیست ؟ شما ممکن است قصد شروع یک مبارزه تبلیغاتی از طریق پیامک را داشته باشید و تصمیم به فروش بیشتر و افزایش تعامل با مشتری را داشته باشید که خود باعث گسترش دسترسی به مخاطبان بیشتر است اگر چه شروع این کمپین شما را قادر به انجام کار های بسیار میکند اما مهمترین نکته آن است که این کمپین شما را به یک هدف بزرگ برساند . طرح مورد نیاز در رسیدن به هدف به کمک تیم خود در بازاریابی باید با خود هدف شما منطبق باشد. دنبال کردن اهداف چندگانه شما را به شکست محکوم میکند .
احترام به مرزها
پیامک یک کانال ارتباطی محسوب می شود که وقف مصرف کنندگان میشود. بنا براین مهم است به مرز های این کانال ارتباطی احترام بگذارید . همانطور که شما در طول روز درگیر ساعاتی پر مشغله هستید و کمترین توجه را به مسایل متفرقه میکنید مخاطبان شما نیز اینگونه هستند بنا براین ساعتی را برای ارسال پیامک انتخاب کنید که اوقات فراغت مخاطبان باشد مثلا هرگز ساعت خواب برای تبلیغات مناسب نیست زیرا آنها استراحت برایشان از پیامک تبلیغاتی مهم تر است و ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای آنها در این ساعات یک نوع بی احترامی محسوب میشود که این امر ذهنیت بدی را نسبت به برند شما ایجاد میکند .
نیت خود را روشن کنید.
مشترکان خود را نسبت به خود راضی نگه دارید و آنها را به پیگیری از طریق اس ام اس های ارسالی خود مشتاق کنید. هنگامی که محتوای تبلیغاتی خود را در یک مبارزه تبلیغاتی در جهت توسعه وپیشروی از سایر رقبا برای مخاطب ارسال میکنید ضروری است که نیت وقصد شما روشن باشد به این صورت که اگر یک چیز را بازگو می کنید به آن عمل کنید اگر چنین نباشد مخل کسب و کار شما می شود واحتمال اینکه مخاطبان خود را درمانده و احساسات آن ها را نسبت به کسب و کار خود منفی کنید زیاد است.
بسیار مفید