ویژگی های یک سامانه ارسال پیامک  ایده آل

از آنجایی که تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس یا پیامک بی شمار است و هرکدام دارای قیمت ها وتعرفه های بسیار متفاوت می باشند این ابهام وجود دارد که کدامیک  فاکتور های مناسب برای اخذ نمایندگی از آن ها را دارا هستند .برای انتخاب ومقایسه ی درست از بین شمار زیاد شرکت های اعطا کنندهی نمایندگی باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید.

22384730-Konzept-der-neuen-Idee-eines-Gesch-ftsmannes-Lizenzfreie-Bilder

  • از چه اپراتورهای پشتیبانی میکند.

هر کدام از شرکت های اعطا کننده از اپراتورهای خطوط متنوعی پشتیانی میکنند این اپراتورها عبارتند از ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ با امکان تفکیک جنسیت ، اپراتور خط ثابت ، BTS(ارسال از دکل مخابراتی)

متقاضیان باید این را در نظر داشته باشند که شرکت های اعطا کننده ، اپراتور های بالا را حتما پشتیبانی کنند چرا که در زمان اوج ترافیک یا اختلال در برخی اپراتورها ممکن است یک یا چند اپراتور قابل استفاده نباشند و سامانه ای که تمام اپراتورها را در بر بگیرد میتواند از این اختلال و ترافیک شبکه  به سلامت عبور کند یا حتی مشترکینی  وجود دارند که ترجیح میدهند از اپراتور خاصی استفاده کنند برای مثال سازمان های دولتی ترجیح میدهند از اپرتور ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ استفاده نمایند وافراد حقیقی بیشتر از اپراتور ۵۰۰۰ به خاطر تعرفه پایین خدمات استفاده میکنند.

پیامکده این افتخار را دارد که از تمامی اپراتور های موجود بهترین سرویس را به شما ارائه می دهد.

  • وجود برخی از امکانات مهم:

سامانه ای که قرار است دریافت کنید باید به روز باشد به خاطر اینکه امور پشتیبانی سامانه پیامکی بسار دشوار می باشد.حتما دفت کنید که فرایند سفارش شماره و ارسال مدارک به صورت خودکار انجام شود تا استفاده ازآن راحت باشد و دغدغه تلف شدن وقت نداشته باشید.وفقط بر روی بازاریابی و فروش خود تمرکز کنید.به این توجه داشته باشید که سامانه امکان گزارش ارسال به مشترکان ارسال کند که از طریق آن وضعیت ارسال به مشترکین گزارش شود.

همیشه این مورد را درنظر بگیرید که به علت شباهتی که این سامانه ها به یکدیگر دارند تفکیک آنها از لحاظ امکانات و بروز رسانی سخت است برای یافتن  بهترین سامانه از نظر عملکرد وارد نسخه آزمایشی سامانه شویدو از نظر تعداد منوها و امکانات با دیگر سامانه ها مقایسه کنید.

تعرفه پایین نسبت به سامانه های دیگر عاملی موثر در جلب مشترکین است.

پس علاوه برامکانات وسرویس های بهتر باید بتوانید قیمت پایین تر نسبت به سایر سامانه ها را ارائه دهید.

  • بانک شماره موبایل :

داشتن بانک جامع شماره مانند بانک مشاغل یا بانک شماره ها به تفکیک کد پستی  از عوامل جذب طیف وسیعی از مشترکین میگردد به خصوص اگر بانک شماره های شما بتواند تمام کشور را پوشش دهد جامعه ی خریداران شما به اندازه کل کشور گسترش خواهد یافت.

پیامکده یکی از کاملترین بانک های شماره کشور را خریداری و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

فروش خطوط اختصاصی یکی از موارد پرسود برای دارندگان سامانه می باشد. داشتن تعرفه پایین خطوط اختصاصی به فروش بیشتر شما کمک میکند. بنابرایت قبل از اخذ نمایندگی این مورد را مد نظر داشته باشید و تعرفه ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

ازآنجا که پشتیبانی اولین حرف را در مشتری مداری میزند پس حتما نحوه ی پشتیبانی سامانه مورد نظر را ارزیابی کنید و عدم کیفیت پشتیبانی میتواند بر روی کیفیت کار شما تاثیر گزار باشد.

shutterstock_93305002

درآخر اگر فاکتور هایی که در بالا اشاره کرده ایم را قبل از اقدام به اخذ نمایندگی در نظر بگیرید.وسامانه های مختلف را ازنظر فاکتور مهم ذکر شده مورد ارزیابی قرار دهید میتوانیم با اطمینان خاطر و پشتکار در این زمینه موفقیت های چشمگیری به دست آورید.

 

نوشته شده در دسته‌بندی نشده