خطاهای مرسوم در ارسال پیامک تبلیغاتی

در این مقاله به اصول تبلیغاتی ارسال پیامک و کارهایی که به جلب بیشتر مخاطبان کمک می کند می پردازیم؟

با وجود سوء استفاده های بسیاری که در جامعه ما پیش آمده حس اعتماد مشتریان به این گونه تبلیغات تقریبا از بین رفته است ولی باید به شما این اعتماد را بدهیم که در اینجا هدف ما جلب رضایت شما می باشد پس نگران نباشید .

حتما تا بحال تبلیغات زیادی را در سطح شهر دیده اید اما آیا به آن توجه کرده اید ؟ کم پیش می آید که کسانی به این گونه تبلیغات دقت کنند زیرا به فراوانی یافت می شود ، اما اگر پیامک تبلیغاتی به شما ارسال شود به دلیل وقت کمی که از شما می گیرد و استفاده همه گیر از تلفن های همراه بسیار مرسوم تر و جدیدتر می باشد.

 

error.jpg

 

۷ خطای مهم و پر اهمیت در تبلیغات پیامکی

 

خطای اول: ساعات نامناسب ارسال پیامک تبلیغاتی

شما نباید پیامک تبلیغاتی خود را در ساعات استراحت و کار ارسال کنید زیرا به طور معمول ما در این ساعات وقت پیامک خواندن نداریم یا اگر هم این پیامک های تبلیغاتی را بخوانیم به انها توجه ای نمی کنیم ، بنابراین در ساعات مناسبی باید این پیامک ها ارسال شوند. برای ارسال پیامک به شرکت ها از شنبه تا چهارشنبه از ساعات ۱۰ الی ۱۳ و ۱۸ الی ۲۰ و در کسب و کارهای بومی روزهای تعطیل و آخر هفته ها را انتخاب کنید.

 

خطای دوم : ارسال پیامک به بازار هدف اشتباه!

اگر زمینه شغلی شما طراحی منازل مدرن و گران قیمت می باشد باید پیامک خود را به طور هدف مند به کسانی ارسال کنید که مناسب آنها باشد و بیهوده وقت و سرمایه خود را هدر ندهید و بازار هدف مشخصی برای خود تعیین کنید.

خطای سوم: طولانی بودن پیام تبلیغاتی

همانگونه که می دانید امروزه افراد به دلیل مشغله فکری و کاری از حوصله و صبر کمی برخوردار هستند و وقت و انرژی خواندن و دقت زیاد را ندارند بنابراین باید پیامک تبلیغاتی خود را بسیار مختصر و مفید طراحی و ارسال کنید.

خطای چهارم: ارسال مکرر پیام

سعی کنید از ارسال پیامک تبلیغاتی تکراری پرهیز کنید ، زیرا هر کسی از خواندن مطالب تکراری لذت نمی برد و چیزی جز صرف هزینه بی هدف و زمان از دست رفته عاید شما نمی شود .

خطای پنجم: از مشتریان خود فاصله نگرید

هدف ما جلب رضایت و خوشنودی مخاطبان است ، پس این حس را در آنها همیشه بیدار نگه دارید ، شما می توانید با ارسال پیامک تبریک روز تولد به مشتریان و مخاطبان خود حس دوستی و نزدیکی بدهید.
7-mistake-payma-kade.ir

 

خطای ششم : پیامک پرسش و پاسخ

امروزه روش تبلیغات پیامکی بسیار مرسوم شده و حتما از مسابقه های تبلیغاتی اطلاعاتی دارید ، اکثر ما از این گونه پیامک ها بیزاریم زیرا از طولانی شدن این گونه پیامک ها هراس داریم ، بنابراین اگر مایل هستید افراد بیشتری به این گونه پیامک ها جذب شوند پس با هدف و نقطه پایان مهیج برنامه ریزی کنید.

خطای هفتم: استفاده نکردن از نام و یا شماره اختصاصی

با ارسال نام و نشان تجاری خود به مشتریان و مخاطبان خود را معرفی کنید با اینکار اعتماد آنها جذب می شود و در ذهن آنها می مانید .