بایگانی

کوتاه کردن لینک برای پیامک

کوتاه کردن لینک برای پیامک
  شاید بار ها برای شما اتفاق افتاده باشه که بخواهید لینک کانال یا گروه تلگرام یا صفحه اینستاگرام خودتون رو تبلیغ کنید. برای این کار چه راهکاری به ذهنتون رسیده ؟ 1- تراکت چاپ کنید و اون رو  در محل های پر تردد پخش کنید. 2- آدرس این کانال رو در یه روزنامه پرتیراژ چاپ کنید. حتی دیده شده شخص به بهونه جذب بازدید کننده آگهی کار جعلی چاپ کرده و گفته سایر توضیخات در کانال ما 3- درج لینک کانال در گرو های پربازدید و ... بیایید یه بررسی کنیم : در دو روش اول به جز بحث هزینه وارد کردن لینک هم نیاز به دقت زیاد و معمولا با خطا همراه است. در روش سوم هزینه ها بسیار بالاست  در زمان ...
ادامه مطلب

پنل پیامکی رایگان

پنل پیامکی رایگان
دریافت سامانه پیامکی و اس ام اس رایگان از سایت پیامکده سامانه پیامکده  به منظور ارائه خدمات به عموم افراد اقدام به  ارائه ی سامانه ی پیامکی پایه خود - سابق برا این به قیمت 20 هزار تومان به فروش می رسید - به مدت محدود به صورت رایگان عرضه می کند. این سامانه امکان ارسال و دریافت پیامک  را برای شما فراهم می آورد. برای درافت سامانه رایگان ارسال پیامک و اس ام اس کافی است هنگام ثبت نام پنل پایه را انتخاب نموده و از امکانات این سامانه رایگان استفاده نمایید.
ادامه مطلب

‏ ۴‏‎ ‎اقدام مهم برای اطمینان در موفقیت در بازاریابی پیامکی ‏

‏ ۴‏‎ ‎اقدام مهم برای اطمینان در موفقیت در بازاریابی پیامکی ‏
در ارسال پیامک تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کرده و به آن عمل کنید که بیشترین تاثیر را بروی تبلیغات در جهت جلب توجه ‏مخاطبان گذاشته و شما را در رسیدن به هدف که همان موفقیت و سود بیشتر در کسب و کار است فراهم آورد و بسوی قله های ‏ترقی شما را رهنمود سازد . ما در پیامکده تمامی سعی خود را میکنیم که این نکات را به شما یاداوری کرده تا با استفاده از پنل ‏پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی اثرگذار به مقصود خود که همان موفقیت در مبارزه تبلیغاتی است دست یابید.‏ - با ارزش نمودن محتوای پیامک ارسالی یکی از مهمترین اجزای یک متن پیامکی موفق در مبارزه بازاریابی این است که یک هدف ارزشمند را به مشتریان خود ارائه ...
ادامه مطلب

تبلیغات پیامکی ارزان ترین و سریعترین راه برای تبلیغ حراجی ها

تبلیغات پیامکی ارزان ترین و سریعترین راه  برای تبلیغ حراجی ها
در گذشته شاهد تبلیغات زیادی در اطراف خود بودیم که با هزینه های زیاد و صرف زمان بالا همراه بودند و اینکه این پروسه در چه بازه زمانی به نتیجه می رسید یا کلا با شکست مواجه می شد نیز قابل تآمل است. با پیشرفت تکنولوژی در این زمان تبلیغات نیز تغییر کرده و حرف های جدیدی برای گفتن دارد. حتما تا به حال پیامک های تبلیغاتی برای شما نیز فرستاده شده است که شامل تخفیفات و حراجی ها بوده اند ، این راه یکی از روش های تبلیغات به سبک همگانی می باشد که شما می توانید طیف وسیعی از مخاطبان را از تخفیفات و حراجی هایی خود با خبر سازید ، از آنجایی که دراین روش جدید احتیاجی به صرف هزینه و وقت زیادی  نیست بسیار کارآمد می...
ادامه مطلب

ویژگی های یک سامانه ارسال پیامک  ایده آل

ویژگی های یک سامانه ارسال پیامک  ایده آل
از آنجایی که تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس یا پیامک بی شمار است و هرکدام دارای قیمت ها وتعرفه های بسیار متفاوت می باشند این ابهام وجود دارد که کدامیک  فاکتور های مناسب برای اخذ نمایندگی از آن ها را دارا هستند .برای انتخاب ومقایسه ی درست از بین شمار زیاد شرکت های اعطا کنندهی نمایندگی باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید. از چه اپراتورهای پشتیبانی میکند. هر کدام از شرکت های اعطا کننده از اپراتورهای خطوط متنوعی پشتیانی میکنند این اپراتورها عبارتند از 1000 ، 2000، 3000، 5000 با امکان تفکیک جنسیت ، اپراتور خط ثابت ، BTS(ارسال از دکل مخابراتی) متقاضیان باید این را در نظ...
ادامه مطلب

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی در فروشگاه ها و کسب و کارها ‏

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی در فروشگاه ها و کسب و کارها ‏
در این روزها موفقیت در کسب وکار هر روز سخت  وسخت تر می شود زیرا رقابت  بسیار سنگین  و نیاز به  تاکتیک های بازاریابی دارد و به سادگی نمی توان از فرم های قدیمی مانند تبلیغات با کاغذ ، اخبار ، رادیو ، تلویزیون و پست مستقیم برای به دست آوردن موفقیت استفاده کرد زیرا این نوع تبلیغات به درآمد بالااحتیاج دارد و مقرون به صرفه نیست . آنچه که شما احتیاج دارید ارتباط مستقیم با مخاطب خاص خود است راهی که در هر موقع شبانه روز و در استطاعت هزینه شما باشد اثر موبایل و پیامک بر بازاریابی موبایل موثرترین وکارآمد ترین روش بازاریابی به شمار می آید. بازاریابی موبایل وسیله رشد سریع ارتباط با مخاطبان است. شا...
ادامه مطلب

با سرویس پاسخ خودکار در هر زمان پاسخگو باشید

با سرویس پاسخ خودکار در هر زمان پاسخگو باشید
پنل پیامکده از سرویس های متنوعی برخوردار است برخی از این سرویس ها عبارتند از سرویس قیمت ارز وسکه ،بورس ،  آب وهوا ، بانک پیامک و.... سرویس پاسخ خودکار (Auto Responder)از دیگر امکانات این پنل محسوب می شود .این سرویس به شما اجازه میدهد تا به درخواست مشترکانی که به شما پیامک میدهند به صورت خودکار از طریق پیامک پاسخ دهید.درواقع شما با این سرویس میتوانید در هر زمانی پیامک های از پیش تعریف شده را به صورت خودکار ارسال کنید وحتی پا را فراتر نهاده واز این قابلیت برای تبلیغات خود استفاده کنید.این سرویس را در هر زمان می توانید فعال و متن آن را به دلخواه تنظیم وتغییر دهید. اگر ضرورتی برای استفاده از...
ادامه مطلب

چگونه پیامک تبلیغاتی اثر گذار ارسال کنیم؟

چگونه پیامک تبلیغاتی اثر گذار ارسال کنیم؟
با پیشرفت فن آوری و روی کار آمدن تلفن همراه زمینه جدیدی برای ایجاد گفتگو و پیشنهاد از طریق این وسیله به وجود آمده است. یکی از ابزار‌هایی که این وسیله برای ما فراهم کرده توانایی فرستادن متن‌های کوتاه است که به اصطلاح پیامک نامیده می‌شود. امروزه به دلیل مشغله کاری زیاد، افراد تمایل کمتری به پاسخگویی تماس دارند و ترجیح می‌دهند از پیامک برای برقراری ارتباط استفاده کنند؛ زیرا با کمترین کلمات و در کوتاه‌ترین زمان مقصود خود را به مخاطب می‌رسانند. همین کوتاهی ومفید بودن باعث شده این ابزار از پرکاربردترین ابزار‌های ارتباطی به شمار آید.  از آنجا که بیش از 90 درصد اس ام اس‌های ارسالی به مخاطبان حتما خ...
ادامه مطلب

۷ تله ی پنهان در بازاریابی پیامکی + راه حل ها

۷ تله ی پنهان در بازاریابی پیامکی + راه حل ها
زمانی که وارد پنل اس ام اس تبلیغاتی خود می شویم صرفا به این فکر می کنیم که با ارسال x تعداد پیامک چقدر ممکن است سود کنیم در صورتی که قبل از ارسال پیامک ها باید توجه کنیم که چه پیامکی سود آفرین است. اشتباهاتی در این مدل از بازاریابی وجود دارد که می تواند برای همیشه چهره ی برند شما را مخدوش کنند. از این رو توصیه اکید ما این است که قبل از فشردن دکمه ی ارسال پیامک ها، این 7 اشتباه در بازاریابی پیامکی را مورد بررسی قرار دهید و آن ها را حل کنید. اشتباه اول - زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتی در طول روز زمانهایی که فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد. مطمئن باشید که ساعت خو...
ادامه مطلب

چگونه ابزار موثر تری میان پنل اس ام اس و ایمیل مارکتینگ انتخاب کنیم

چگونه ابزار موثر تری میان پنل اس ام اس و ایمیل مارکتینگ انتخاب کنیم
مارکتینگ و بازاریابی دارای شاخه ها و اصولی است که هر کدام متناسب با زمینه های خاصی، مد نظر و در دستور کار قرار می گیرند. اینکه بارها پرسیده می شود، ایمیل مارکتینگ برای ما سودمند تر است یا پیامک تبلیغاتی می توان گفت که این سوال از پایه و اساس مشکل دارد. تمامی ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی دارای محدودیت ها، فرصت ها و چالش هایی هستند که متناسب با کسب و کارهای مختلف این ویژگی ها قوت و شدت می گیرند و یا اینکه رنگ می بازند. حقیقت امر این است که سئو مارکت به شما توصیه می کند همیشه ابزارهای مختلف بازاریابی را بشناسید و در مرحله ی بعد به صورت ترکیبی و کمپینی، از آن ها استفاده کنید و بعد از مدتی به بررس...
ادامه مطلب

۵ دلیل برای استفاده از پنل اس ام اس در توسعه کسب و کار ها

۵ دلیل برای استفاده از پنل اس ام اس در توسعه کسب و کار ها
 پیامک تنها یک راه ساده و راحت برای چت کردن با دوستان و آشنایان نیست. در واقع پیام متنی فرصتی مناسب و یک ابزار بازاریابی موبایلی است که به صاحبین کسب و کارهای کوچک کمک می کند، سریعتر از تصورشان رشد پیدا کنند. اکثریت مردم آمریکا از گوشی های موبایل خود تنها و تنها برای ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی استفاده می کنند. همچنین می دانیم که تاثیر پذیری کاربران و مشتریان از طریق سوشال مدیا و ایمیل مارکتینگ قابل توجه است اما به تناسب، اس ام اس مارکتینگ، در تشویق و ترغیب کاربران به بهره مندی از خدمات و خرید محصولات، چشمگیر تر بوده است. این به قدری اهمیت دارد که بسیاری از کاربران حتی اگر تمام هشدارهای موب...
ادامه مطلب

۶ تجربه موفق از کمپین تبلیغات پیامکی ۲۰۱۵ بیاموزید

۶ تجربه موفق از کمپین تبلیغات پیامکی ۲۰۱۵ بیاموزید
 بازاریابی پیامکی روشی سریع و موثر برای دسترسی به مشتریان و فروش لحظه ای با آمار بالا است. در بازاریابی پیامکی و استفاده از  پنل پیامک تبلیغاتی ، شما باید همه کارها را به طور اصولی و هدفمند انجام دهید تا بتوانید به نتیجه ی مفید دست پیدا کنید. در غیر اینصورت نتیجه عکس و حتی کاملا منفی دریافت خواهید کرد. از تجربیات بازاریابی پیامکی در سال گذشته، توانستیم به چند راهکار اصولی دست پیدا کنیم که آن ها را در قالب دستورالعمل های طلایی در بازاریابی پیامکی در اختیارتان قرار می دهیم. برنامه ریزی و اطلاع رسانی در مورد پیامک های ارسالی اول از هرچیز وظیفه ی شما این است که بازاریابی پیامکی تان را به طور ...
ادامه مطلب

چه زمانی از پیامک تبلیغاتی یا ایمیل تبلیغاتی استفاده کنیم؟

چه زمانی از پیامک تبلیغاتی یا ایمیل تبلیغاتی استفاده کنیم؟
هر چند پنل های اس ام اس payam-kade از امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و ایمیل تبلیغاتی به طور همزمان برخوردار است اما بسیاری از افراد از ما سوال می پرسند که: آیا ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی برای ما مفید و موثر تر است یا ارسال پیامک تبلیغاتی؟ پاسخ شما به طور اجمالی به صورت زیر می باشد: توصیه ی ما این است که ابتدای امر، به مشتری شناسی بپردازید و جامعه ی هدف خود را با کوچکترین و جزیی ترین موارد مورد بررسی قرار دهید. به این فکر کنید که آیا مشتریان شما کاربرانی هستند که اینترنتی باشند و دائما در حال وبگردی هستند؟ در صورتی که مشتریان شما در قشر جوان و وب پسند هستند احتمال زیاد، هر کدام یک ای...
ادامه مطلب

قرار دادن لینک فروشگاه در متن پیامک تبلیغاتی + راهکارها

قرار دادن لینک فروشگاه در متن پیامک تبلیغاتی + راهکارها
کاربرد پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه ها مخصوصا فروشگاههای اینترنتی، این روزها بسیار به چشم می خورد. بسیاری از بازاریابان و صاحبین کسب و کارها می خواهند مشتریان و مخاطبین خود را از طریق پیامک تبلیغاتی، با فروشگاه های خود آشنا کنند و به آن ها کمک کنند که مستقیما به طور اینترنتی و آنلاین خرید کنند. آیا قرار دادن لینک در پیامک تبلیغاتی کاری درست است؟ بدون اینکه بخواهیم به این موضوع به طور علمی توجه کنیم، می توانیم بگوییم که قرار دادن لینک در اس ام اس تبلیغاتی کاری عاقلانه است اما دلیل های ما برای این ادعا: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از کاربران و میزبان های دریافت پیامک، از گوشی های هوشمند استفا...
ادامه مطلب

چرا باید قدردان پنل اس ام اس باشیم؟

چرا باید قدردان پنل اس ام اس باشیم؟
وقتی کمی فکر می کنیم این روزها از هر 3 نفر، 2 نفر به کسب و کار و تجارت مشغولیت دارند. تبعا هرکدام از افراد این جامعه نیز می توانند به عنوان مشتری برای دیگر افراد به شمار آیند. اگر با این دیدگاه موافق باشید، واقعا حس خوبی پیدا می کنید که دنیای اطرافتان، پتانسیل این را داراست که مشتری های زیادی داشته باشید اما ارتباط با تمام مشتری ها به صورت مرسوم امکان پذیر نیست. حتی اگر شما لیست دوستان خود را هم بازبینی کنید، یا شما فرصت کافی برای معرفی بیزینس خود به آنان ندارید یا آن ها فرصت کافی برای شنیدن تمام حرف های شما ندارند! اما گوشی های هوشمند با تمام ویژگی های منفی که دارند، فرصتی برای نزدیک شد...
ادامه مطلب