بایگانی

چگونه یک ایمیل تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنیم؟

چگونه یک ایمیل تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنیم؟
  ما در عصری قرار گرفته ایم که هر روز با بمباران برنامه هایی که برای جلب توجه ما طراحی شده  اند مواجه هستیم. در جهانی پر ازتبلیغات و اطلاعات که از طریق تلویزیون و رادیو و ویدیو به ما انتقال می یابند.اما ایجاد پیام های تبلیغاتی متنی که بدون استفاده از جلوه های بصری و شنیداری  و به صورت متنی صورت میگیرد کاری سخت به شمار می آید.زیرا جلب توجه ومتقاعد کردن کسی به انجام کاری بسیار دشوار است. اینکه شما مخاطب را ترغیب کنید چگونه محصول یا خدمات شما به آن ها کمک میکند نیاز به ابزار درستی برای حصول اطمینان از دست آورد ها و متوجه قرار دادن مخاطبان به خود دارد. ایمیل یکی از ابزار های متنی به ...
ادامه مطلب

چرا نوشتن نام مخاطب در ایمیل تبلیغاتی ارزشمند است؟

چرا نوشتن نام مخاطب در ایمیل تبلیغاتی ارزشمند است؟
هر چند ارزش و اهمیت تبلیغات ایمیلی بر کسی پوشیده نیست، اما بازاریان شاهد مشکلات و محدودیت‌هایی بر سر بازاریابی از طریق ایمیل هستند. مثلا بلاک و اسپم شدن آدرس بازاریابان یکی از این مسائل است. در مقاله‌ای که با عنوان چرا سامانه تبلیغاتی payam-kade.ir از لیست ایمیلی مرسوم استفاده نمی‌کند؟ منتشر کردیم یکی از علت‌های توصیه payam-kade.ir به کاربران برای عدم استفاده از لیست آماده‌ی ایمیلی این بود که کاربرانِ چنین لیست‌هایی، با اسپم کردن آدرس شما، در کار بازاریابی‌تان خلل ایجاد می‌کنند. این مقاله را حتما بخوانید تا از مشکلات دیگر آن اطلاع پیدا کنید. بازاریابان یک راه موثر برای تاثیر گذاری بیشتر ایم...
ادامه مطلب

چرا سامانه تبلیغاتی payam-kade.ir از لیست ایمیلی مرسوم استفاده نمی‌کند؟

چرا سامانه تبلیغاتی payam-kade.ir از لیست ایمیلی مرسوم استفاده نمی‌کند؟
در بستر وب نامه نگاری الکترونیک اولین ابزار ارتباط و اطلاع رسانی شخصی است که تقریبا کم هزینه یا رایگان است. این ابزار و پدیده در نوع خود کم نظیر بوده است. بازاریابان از جمله اولین افرادی بودند که به ارزش این سیستم پی بردند و آن را به طور انبوه و محدود وارد کار خود کردند. لازمه‌ی یک برنامه‌ی ایمیل مارکتینگ واقعی این است که لیست ایمیلی مرتبط نیز به همراه آن ارائه شود. اما.. استفاده از لیست ایمیل انبوه شاید در نگاه اول بسیار هوشمندانه به نظر برسد ولی در طولانی مدت اثرات نامطلوبی را به دنبال دارد. لیست ایمیل هزینه زیادی به همراه خواهد داشت و از سویی  نیاز به اصول طراحی و تولید محتوی خاص دارد که...
ادامه مطلب

خط مشی های راهبردی برای ایمیل مارکتینگ ۲۰۱۶

خط مشی های راهبردی برای ایمیل مارکتینگ ۲۰۱۶
ایمیل مارکتینگ سال هاست که همراه همیشگی کسب و کارهای اینترنتی بوده است. این ابزار چنان برای بسیاری از کسب و کار ها نتیجه ی مثبت داده است که معتقدند به ازاری هر دلار خرج کردن در راه توسعه تجارت الکترونیک بر مبنای ایمیل تبلیغاتی، توانسته اند، 40 دلار سود حاصل نمایند و این نشان از موفقیت ایمیل مارکتینگ دارد. در این پست به بررسی 4 خط مشی پنل ایمیل تبلیغاتی برای کسب و کار ها در سال 2016 خواهیم پرداخت.  آفلاین شدن و انجام کارهای شخصی : شما کل بودجه بازاریابی و وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال می کنید اما همه در دسترس نیستند بنابراین می توانید تبلیغات خود را بصورت آنلاین و یا ش...
ادامه مطلب