بایگانی

کوتاه کردن لینک برای پیامک

کوتاه کردن لینک برای پیامک
  شاید بار ها برای شما اتفاق افتاده باشه که بخواهید لینک کانال یا گروه تلگرام یا صفحه اینستاگرام خودتون رو تبلیغ کنید. برای این کار چه راهکاری به ذهنتون رسیده ؟ 1- تراکت چاپ کنید و اون رو  در محل های پر تردد پخش کنید. 2- آدرس این کانال رو در یه روزنامه پرتیراژ چاپ کنید. حتی دیده شده شخص به بهونه جذب بازدید کننده آگهی کار جعلی چاپ کرده و گفته سایر توضیخات در کانال ما 3- درج لینک کانال در گرو های پربازدید و ... بیایید یه بررسی کنیم : در دو روش اول به جز بحث هزینه وارد کردن لینک هم نیاز به دقت زیاد و معمولا با خطا همراه است. در روش سوم هزینه ها بسیار بالاست  در زمان ...
ادامه مطلب

به کمک ارسال پیامک تبلیغاتی تخفیف های خود را به مشتریان اعلام کنیم.

به کمک ارسال پیامک تبلیغاتی تخفیف های خود را به مشتریان اعلام کنیم.
امروزه در بازار رقابت بسیاری از فروشگاه ها و حتی شرکت ها سعی دارند که با ارائه کالا به قیمت پایین تر و یا خدمات ویژه مشتریان را به سوی جلب کنند و با جمع آوری بانک شماره برای پیاده سازی سایر روش های بازاریابی از آن ها کمک بگیرند.   در روش سنتی فروشگاه ها و شرکت از روش های زیر برای معرفی و ارائه تخفیفات و پشنهاد های ویژه خود استفاده میکردند: 1- شرکت در نمایشگا ها و اجتماعات برای معرفی محصولات وخدمات خود و درآنجا اقدام به پخش تراکت یا ارائه نمونه های از محصولات خود به عنوان تست می کردند. مثلا با استخدام چند ویزیتور مردم را به تست محصولات خود دعوت میکردند و اعلام میکردند که این ...
ادامه مطلب

پنل پیامکی رایگان

پنل پیامکی رایگان
دریافت سامانه پیامکی و اس ام اس رایگان از سایت پیامکده سامانه پیامکده  به منظور ارائه خدمات به عموم افراد اقدام به  ارائه ی سامانه ی پیامکی پایه خود - سابق برا این به قیمت 20 هزار تومان به فروش می رسید - به مدت محدود به صورت رایگان عرضه می کند. این سامانه امکان ارسال و دریافت پیامک  را برای شما فراهم می آورد. برای درافت سامانه رایگان ارسال پیامک و اس ام اس کافی است هنگام ثبت نام پنل پایه را انتخاب نموده و از امکانات این سامانه رایگان استفاده نمایید.
ادامه مطلب

۳ دغدغه فکری کسب و کارها درباره تبلیغات پیامکی

۳ دغدغه فکری کسب و کارها درباره تبلیغات پیامکی
  بازرایابی پیامکی روشی بسیار کارآمد و جدید می باشد که امروزه از آن استفاده های بهینه ای شده است ، شما با استفاده از این تبلیغات پیامکی می توانید هزینه های تبلیغاتی خود را به اندازه ای کاملا موثر کاهش دهید و همچنین از صرف انرژی های بیهوده نیز جلوگیری کنید. با وجود این مزایای تبلیغات پیامکی بسیاری از شنیدن نام این نوع تبلیغات نگران می شوند ، در این مقاله به این مسئله رسیدگی می کنیم: من روش عملکرد پنل پیامکی را نمی دانم، بنابراین نمی توانم با استفاده از آن کسب درآمد کنم؟ این فکر را از سر خود برانید پیامکده با استفاده از آموزش هی متععدی که در سایت خود قرار داده به شما کمک می ...
ادامه مطلب

جلب نظر مخالفان با پیامک صوتی تاثیر گذار

جلب نظر مخالفان با پیامک صوتی تاثیر گذار
در پست های قبلی به آموزش ترفند های موثر در اثرگذاری پیامک صوتی بر مشتریان پرداختیم . با استفاده از این ترفند ها میتوانید بیشترین اثرگذاری را در جلب نظر مخاطبان به سمت کسب و کار خود داشته باشید. اما این را در نظر بگیرید که همیشه همه لیست مخاطبانتان به تبلیغات شما نظر مثبت نشان نمی دهند. به طور معمول همواره مخاطبانی وجود دارند که به تبلیغات شما نظر مساعدی ندارند. اما این سوال به وجود می آید که علت این مخالفت چیست ؟ شما به عنوان یک بازاریاب همواره باید به نیاز های روز مخاطبان واقف آید زیرا ممکن است که در یک بازه زمانی نیاز آن ها یک چیز مشخص باشد ولی در مرور زمان این نیاز تغییر یابد و یا...
ادامه مطلب

عوامل حاکم بر تاثیرگذاری پیامک صوتی تبلیغاتی

عوامل حاکم بر تاثیرگذاری پیامک صوتی تبلیغاتی
  برای توسعه تبلیغات پیامک صوتی باید استاندارد هایی جهت نتیجه مثبت و کارآمد را برنامه ریزی و اجرا کنید، با رعایت این موارد نتیجه بهتری را از مشتریان خود می بینید. در این مقاله به استاندارد هایی که باید در ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی رعایت کرد می پردازیم: آیا شما در ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی ساعات ارسال به مشتریان را رعایت می کنید ، همیشه این نکته را فراموش نکنید که در ساعات استراحت و کار به مخاطبان خود پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید بهترین ساعات از 8:30 صبح تا 12 ظهر و 6:30 تا 21 می باشد . از ارسال پیامک تبلیغاتی صوتی طولانی خود داری کنید بهترین زمان برای ضبط پیامک صوتی 8 تا 14 ثانی...
ادامه مطلب

رازهایی درباره بازاریابی پیامکی که باید همه بدانند

رازهایی درباره بازاریابی پیامکی که باید همه بدانند
  در شروع هر کسب و کاری تبلیغات موثر نقش بسزایی در جلب مشتری دارد که یکی از بهترین و کم هزینه ترین می توان استفاده از پنل پیامکی را نام برد شما به این وسیله می توانید به صورت زمان بندی شده تبلیغات پیامکی خود را به عموم برسانید. در بازاریابی پیامکی می توان شاهد دریافت و مطالعه تبلیغات تا 98% بود که در نوع خود بی نظیر می باشد ، اما حتما این سوال برای شما پیش آمده که چرا در این نوع تبلیغات پیامکی حس رضایت بخشی وجود ندارد؟ پاسخ این سوال در دستان ماست در اینجا روش های موثر و کارآمد در بازاریابی پیامکی را به شما می آموزیم. متن پیامک تبلیغاتی خود را ساده بنویسید: این قانون که باید در...
ادامه مطلب

خطاهای مرسوم در ارسال پیامک تبلیغاتی

خطاهای مرسوم در ارسال پیامک تبلیغاتی
در این مقاله به اصول تبلیغاتی ارسال پیامک و کارهایی که به جلب بیشتر مخاطبان کمک می کند می پردازیم؟ با وجود سوء استفاده های بسیاری که در جامعه ما پیش آمده حس اعتماد مشتریان به این گونه تبلیغات تقریبا از بین رفته است ولی باید به شما این اعتماد را بدهیم که در اینجا هدف ما جلب رضایت شما می باشد پس نگران نباشید . حتما تا بحال تبلیغات زیادی را در سطح شهر دیده اید اما آیا به آن توجه کرده اید ؟ کم پیش می آید که کسانی به این گونه تبلیغات دقت کنند زیرا به فراوانی یافت می شود ، اما اگر پیامک تبلیغاتی به شما ارسال شود به دلیل وقت کمی که از شما می گیرد و استفاده همه گیر از تلفن های همراه بسیار مرسوم ...
ادامه مطلب

‏ ۴‏‎ ‎اقدام مهم برای اطمینان در موفقیت در بازاریابی پیامکی ‏

‏ ۴‏‎ ‎اقدام مهم برای اطمینان در موفقیت در بازاریابی پیامکی ‏
در ارسال پیامک تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کرده و به آن عمل کنید که بیشترین تاثیر را بروی تبلیغات در جهت جلب توجه ‏مخاطبان گذاشته و شما را در رسیدن به هدف که همان موفقیت و سود بیشتر در کسب و کار است فراهم آورد و بسوی قله های ‏ترقی شما را رهنمود سازد . ما در پیامکده تمامی سعی خود را میکنیم که این نکات را به شما یاداوری کرده تا با استفاده از پنل ‏پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی اثرگذار به مقصود خود که همان موفقیت در مبارزه تبلیغاتی است دست یابید.‏ - با ارزش نمودن محتوای پیامک ارسالی یکی از مهمترین اجزای یک متن پیامکی موفق در مبارزه بازاریابی این است که یک هدف ارزشمند را به مشتریان خود ارائه ...
ادامه مطلب

 هفت مزیت پیامک برای کسب و کارهای کوچک

 هفت مزیت پیامک برای کسب و کارهای کوچک
  امروزه بازاریابی به وسیله پیامک یکی از ابزارهای پیشرفت در مشاغل می باشد و از طرفداران زیادی برخوردار شده است. این ابزار ارتباطی در مشاغل کوچک نیز تاثیر بسزایی می گذارد و نقش بسیار خوبی در زمینه رونق تجارت محسوب می شود. شما در استفاده از این سرویس می توانید به صورت داوطلبانه به بازاریابی خود برنامه بدهید و به صورت مداوم آن را ادامه دهید تا از نتایج خوبی برخوردار شوید. ما در این مقاله به روش های بکار گیری پیامک توسط مشتریان می پردازیم: کوپن پیامکی شما با استفاده از سرویس پیامک می توانید پیشنهادات و تخفیفات ویژه خود را به مخاطبان خود ارسال کنید در این روش به میزان 97% ...
ادامه مطلب

قابلیت های سامانه پیامکی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان

قابلیت های سامانه پیامکی برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان
امروزه تقریبا تمام سایت ها و اپلیکیشن های فروشگاهی برای ارتباط با کاربران و مشتریان از سرویس های ایمیل و سرویس های پیامکی به موازات هم استفاده میکنند. اما توسعه دهندگان همیشه به دنبال سامانه پیامکی هستند که بیشترین امکانات را به ساده ترین فرم ارائه دهند. برای روشن شدن این موضوع به این مثال توجه کنید که سیستم عامل ماکروسافت در اولین نسخه به اسم MS-Dos به بازار آمد که نیاز مند حفظ نمودن تعداد زیادی دستور برای انجام یک فرایند ساده مانند کپی یک فایل بود اما امروزه سیستم عامل ویندوز به سادگی هر چه تمام انواع و اقسام کار ها را برای ما انجام میدهد و عملا امروزه نام و نشانی از سیستم عامل MS-Dos نیست. ...
ادامه مطلب

مزایای استفاده از پیامک صوتی ۳۰ ثانیه ای

مزایای استفاده از پیامک صوتی ۳۰ ثانیه ای
  هدف ما از نوشتن این مطلب آشنایی شما با این سبک جدید تبلیغات و مزیت های پیامک صوتی می باشد. برای اثرگذاری تبلیغات خود باید به طور کلی بر روی نیازهای مشتریان و همچنین از ابزارهای مختلف و جدیدی برای رضایت بیشتر انها استفاده کرد ، در دنیای تکنولوژی به سختی می توان کسی را متمرکز خود ساخت مگر اینکه راهکار های ویژه ای طراحی و اجرا کرد. در استفاده از این سرویس پیامکی که امروزه کاربرد فراوان پیدا کرده باید بعد از شناخت مخاطبین خود برای ارسال پیامک صوتی 30 ثانیه ای خود اقدام کنید و اولین تبلیغات خود را شروع کنید. این نکته در تبلیغات صوتی لازم بذکر است که زمان پیامک صوتی خود را به ...
ادامه مطلب

چه قابلیت هایی پیامک صوتی رو متفاوت می کنند؟ ‏

چه قابلیت هایی پیامک صوتی رو متفاوت می کنند؟ ‏
چندی پیش دریافت یک پیام صوتی از پیامکده منو به فکر فرو برد که پیامک صوتی چه مزیتی نسبت به پیامک متنی داره که سامانه های پیشرو پیامک مثل پیامکده در حال ارائه و معرفی انبوه اون هستند ؟   جواب هایی که به ذهنم رسیدن اینا بودن ؟ کلا شنیدن صدای یک انسان خیلی طبیعی تر و قابل قبول تر از دریافت یه پیام متنی هست . فکرشو بکنید دارید یه پیام تبلیغاتی متنی از طریق ارسال به کد پستی به یه محله شیراز که در سامانه پیامکده هم سرویسش ارائه میشه ارسال کنید. مخاطبان شما در اون محله از شهر شیراز شامل افراد خرد سال- نوجوانان – جوانان - میانسال ها و افراد مسن میشن .از این قشرها شاید فقط میانسال ها ...
ادامه مطلب

تبلیغات پیامکی ارزان ترین و سریعترین راه برای تبلیغ حراجی ها

تبلیغات پیامکی ارزان ترین و سریعترین راه  برای تبلیغ حراجی ها
در گذشته شاهد تبلیغات زیادی در اطراف خود بودیم که با هزینه های زیاد و صرف زمان بالا همراه بودند و اینکه این پروسه در چه بازه زمانی به نتیجه می رسید یا کلا با شکست مواجه می شد نیز قابل تآمل است. با پیشرفت تکنولوژی در این زمان تبلیغات نیز تغییر کرده و حرف های جدیدی برای گفتن دارد. حتما تا به حال پیامک های تبلیغاتی برای شما نیز فرستاده شده است که شامل تخفیفات و حراجی ها بوده اند ، این راه یکی از روش های تبلیغات به سبک همگانی می باشد که شما می توانید طیف وسیعی از مخاطبان را از تخفیفات و حراجی هایی خود با خبر سازید ، از آنجایی که دراین روش جدید احتیاجی به صرف هزینه و وقت زیادی  نیست بسیار کارآمد می...
ادامه مطلب

ویژگی های یک سامانه ارسال پیامک  ایده آل

ویژگی های یک سامانه ارسال پیامک  ایده آل
از آنجایی که تعداد شرکت های ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس یا پیامک بی شمار است و هرکدام دارای قیمت ها وتعرفه های بسیار متفاوت می باشند این ابهام وجود دارد که کدامیک  فاکتور های مناسب برای اخذ نمایندگی از آن ها را دارا هستند .برای انتخاب ومقایسه ی درست از بین شمار زیاد شرکت های اعطا کنندهی نمایندگی باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید. از چه اپراتورهای پشتیبانی میکند. هر کدام از شرکت های اعطا کننده از اپراتورهای خطوط متنوعی پشتیانی میکنند این اپراتورها عبارتند از 1000 ، 2000، 3000، 5000 با امکان تفکیک جنسیت ، اپراتور خط ثابت ، BTS(ارسال از دکل مخابراتی) متقاضیان باید این را در نظ...
ادامه مطلب

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی در فروشگاه ها و کسب و کارها ‏

مزایای استفاده از پیامک تبلیغاتی در فروشگاه ها و کسب و کارها ‏
در این روزها موفقیت در کسب وکار هر روز سخت  وسخت تر می شود زیرا رقابت  بسیار سنگین  و نیاز به  تاکتیک های بازاریابی دارد و به سادگی نمی توان از فرم های قدیمی مانند تبلیغات با کاغذ ، اخبار ، رادیو ، تلویزیون و پست مستقیم برای به دست آوردن موفقیت استفاده کرد زیرا این نوع تبلیغات به درآمد بالااحتیاج دارد و مقرون به صرفه نیست . آنچه که شما احتیاج دارید ارتباط مستقیم با مخاطب خاص خود است راهی که در هر موقع شبانه روز و در استطاعت هزینه شما باشد اثر موبایل و پیامک بر بازاریابی موبایل موثرترین وکارآمد ترین روش بازاریابی به شمار می آید. بازاریابی موبایل وسیله رشد سریع ارتباط با مخاطبان است. شا...
ادامه مطلب

پیامک صوتی و استفاده از صدای دلنشین شخصیت‌های محبوب

پیامک صوتی و استفاده از صدای دلنشین شخصیت‌های محبوب
عرصه تبلیغات عرصه ای است که باید در آن به هر دری زد تا بتوان جلب توجه کرد. بازاریابی و تبلیغات آنلاین در این عرصه زندگی سخت تری دارد اما به دلایل مشخص تر نظیر عدم وابستگی به زمان و مکان همیشه محبوب تر بوده است. شاید بارها دیده باشید هنرپیشه هایی که ادکلنی در دست دارند یا لباسی پوشیده اند تا شمار خریداران این محصولات را بیشتر کنند. این نوع از تبلیغات، در مدل تبلیغات بصری بیشتر دیده شده است. بازیگران معروف ایرانی و خارجی دومین شغل خود را در عرصه تبلیغات انتخاب می‌کنند. اما همه ی تبلیغات بصری نیست. گاهی تبلیغات صوتی و یا بازاریابی صوتی که به آن بازاریابی شنیداری نیز می‌گویند، نیاز به جلب توجه های...
ادامه مطلب

چگونه یک پیام صوتی اثرگذار تولید کنیم؟

چگونه یک پیام صوتی اثرگذار تولید کنیم؟
یکی از ابزار های هوشمند  در پنل پیامکده پیام صوتی می باشد که از تکنولوژی نوین بازاریابی بهره می برد.اینکه شما تعاملی زنده وبا جلوه های شنیداری با مخاطب رابطه برقرار کنید واو را به سوی کسب وکارخود سوق دهید بسیار ارزشمند است. از این رو ما در پیامکده راه حل هایی را ارائه میدهیم که شما  به بهترین نتایج در بازاریابی از طریق پیام صوتی دست یابید. نکات زیر را درنظر داشته باشید: پیام شما نباید طولانی وخسته کننده باشد زیرا مخاطب وقت وحوصله ی شنیدن پیام تبلیغاتی صوتی طولانی را ندارد.این امر باعث تشویش ذهن مخاطب میشود واو را زود خسته میکند. لحن صحیح و جذاب برای مخاطبان لذت بخش است و باعث ت...
ادامه مطلب

چگونه یک ایمیل تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنیم؟

چگونه یک ایمیل تبلیغاتی حرفه ای ایجاد کنیم؟
  ما در عصری قرار گرفته ایم که هر روز با بمباران برنامه هایی که برای جلب توجه ما طراحی شده  اند مواجه هستیم. در جهانی پر ازتبلیغات و اطلاعات که از طریق تلویزیون و رادیو و ویدیو به ما انتقال می یابند.اما ایجاد پیام های تبلیغاتی متنی که بدون استفاده از جلوه های بصری و شنیداری  و به صورت متنی صورت میگیرد کاری سخت به شمار می آید.زیرا جلب توجه ومتقاعد کردن کسی به انجام کاری بسیار دشوار است. اینکه شما مخاطب را ترغیب کنید چگونه محصول یا خدمات شما به آن ها کمک میکند نیاز به ابزار درستی برای حصول اطمینان از دست آورد ها و متوجه قرار دادن مخاطبان به خود دارد. ایمیل یکی از ابزار های متنی به ...
ادامه مطلب

با سرویس پاسخ خودکار در هر زمان پاسخگو باشید

با سرویس پاسخ خودکار در هر زمان پاسخگو باشید
پنل پیامکده از سرویس های متنوعی برخوردار است برخی از این سرویس ها عبارتند از سرویس قیمت ارز وسکه ،بورس ،  آب وهوا ، بانک پیامک و.... سرویس پاسخ خودکار (Auto Responder)از دیگر امکانات این پنل محسوب می شود .این سرویس به شما اجازه میدهد تا به درخواست مشترکانی که به شما پیامک میدهند به صورت خودکار از طریق پیامک پاسخ دهید.درواقع شما با این سرویس میتوانید در هر زمانی پیامک های از پیش تعریف شده را به صورت خودکار ارسال کنید وحتی پا را فراتر نهاده واز این قابلیت برای تبلیغات خود استفاده کنید.این سرویس را در هر زمان می توانید فعال و متن آن را به دلخواه تنظیم وتغییر دهید. اگر ضرورتی برای استفاده از...
ادامه مطلب

چگونه پیامک تبلیغاتی اثر گذار ارسال کنیم؟

چگونه پیامک تبلیغاتی اثر گذار ارسال کنیم؟
با پیشرفت فن آوری و روی کار آمدن تلفن همراه زمینه جدیدی برای ایجاد گفتگو و پیشنهاد از طریق این وسیله به وجود آمده است. یکی از ابزار‌هایی که این وسیله برای ما فراهم کرده توانایی فرستادن متن‌های کوتاه است که به اصطلاح پیامک نامیده می‌شود. امروزه به دلیل مشغله کاری زیاد، افراد تمایل کمتری به پاسخگویی تماس دارند و ترجیح می‌دهند از پیامک برای برقراری ارتباط استفاده کنند؛ زیرا با کمترین کلمات و در کوتاه‌ترین زمان مقصود خود را به مخاطب می‌رسانند. همین کوتاهی ومفید بودن باعث شده این ابزار از پرکاربردترین ابزار‌های ارتباطی به شمار آید.  از آنجا که بیش از 90 درصد اس ام اس‌های ارسالی به مخاطبان حتما خ...
ادامه مطلب

چرا نوشتن نام مخاطب در ایمیل تبلیغاتی ارزشمند است؟

چرا نوشتن نام مخاطب در ایمیل تبلیغاتی ارزشمند است؟
هر چند ارزش و اهمیت تبلیغات ایمیلی بر کسی پوشیده نیست، اما بازاریان شاهد مشکلات و محدودیت‌هایی بر سر بازاریابی از طریق ایمیل هستند. مثلا بلاک و اسپم شدن آدرس بازاریابان یکی از این مسائل است. در مقاله‌ای که با عنوان چرا سامانه تبلیغاتی payam-kade.ir از لیست ایمیلی مرسوم استفاده نمی‌کند؟ منتشر کردیم یکی از علت‌های توصیه payam-kade.ir به کاربران برای عدم استفاده از لیست آماده‌ی ایمیلی این بود که کاربرانِ چنین لیست‌هایی، با اسپم کردن آدرس شما، در کار بازاریابی‌تان خلل ایجاد می‌کنند. این مقاله را حتما بخوانید تا از مشکلات دیگر آن اطلاع پیدا کنید. بازاریابان یک راه موثر برای تاثیر گذاری بیشتر ایم...
ادامه مطلب

چرا سامانه تبلیغاتی payam-kade.ir از لیست ایمیلی مرسوم استفاده نمی‌کند؟

چرا سامانه تبلیغاتی payam-kade.ir از لیست ایمیلی مرسوم استفاده نمی‌کند؟
در بستر وب نامه نگاری الکترونیک اولین ابزار ارتباط و اطلاع رسانی شخصی است که تقریبا کم هزینه یا رایگان است. این ابزار و پدیده در نوع خود کم نظیر بوده است. بازاریابان از جمله اولین افرادی بودند که به ارزش این سیستم پی بردند و آن را به طور انبوه و محدود وارد کار خود کردند. لازمه‌ی یک برنامه‌ی ایمیل مارکتینگ واقعی این است که لیست ایمیلی مرتبط نیز به همراه آن ارائه شود. اما.. استفاده از لیست ایمیل انبوه شاید در نگاه اول بسیار هوشمندانه به نظر برسد ولی در طولانی مدت اثرات نامطلوبی را به دنبال دارد. لیست ایمیل هزینه زیادی به همراه خواهد داشت و از سویی  نیاز به اصول طراحی و تولید محتوی خاص دارد که...
ادامه مطلب

۷ تله ی پنهان در بازاریابی پیامکی + راه حل ها

۷ تله ی پنهان در بازاریابی پیامکی + راه حل ها
زمانی که وارد پنل اس ام اس تبلیغاتی خود می شویم صرفا به این فکر می کنیم که با ارسال x تعداد پیامک چقدر ممکن است سود کنیم در صورتی که قبل از ارسال پیامک ها باید توجه کنیم که چه پیامکی سود آفرین است. اشتباهاتی در این مدل از بازاریابی وجود دارد که می تواند برای همیشه چهره ی برند شما را مخدوش کنند. از این رو توصیه اکید ما این است که قبل از فشردن دکمه ی ارسال پیامک ها، این 7 اشتباه در بازاریابی پیامکی را مورد بررسی قرار دهید و آن ها را حل کنید. اشتباه اول - زمان نامناسب در ارسال پیامک تبلیغاتی در طول روز زمانهایی که فرد اولویت های مهمتری نسبت به خواندن یک پیام کوتاه دارد. مطمئن باشید که ساعت خو...
ادامه مطلب

خط مشی های راهبردی برای ایمیل مارکتینگ ۲۰۱۶

خط مشی های راهبردی برای ایمیل مارکتینگ ۲۰۱۶
ایمیل مارکتینگ سال هاست که همراه همیشگی کسب و کارهای اینترنتی بوده است. این ابزار چنان برای بسیاری از کسب و کار ها نتیجه ی مثبت داده است که معتقدند به ازاری هر دلار خرج کردن در راه توسعه تجارت الکترونیک بر مبنای ایمیل تبلیغاتی، توانسته اند، 40 دلار سود حاصل نمایند و این نشان از موفقیت ایمیل مارکتینگ دارد. در این پست به بررسی 4 خط مشی پنل ایمیل تبلیغاتی برای کسب و کار ها در سال 2016 خواهیم پرداخت.  آفلاین شدن و انجام کارهای شخصی : شما کل بودجه بازاریابی و وقت خود را صرف رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال می کنید اما همه در دسترس نیستند بنابراین می توانید تبلیغات خود را بصورت آنلاین و یا ش...
ادامه مطلب

چگونه ابزار موثر تری میان پنل اس ام اس و ایمیل مارکتینگ انتخاب کنیم

چگونه ابزار موثر تری میان پنل اس ام اس و ایمیل مارکتینگ انتخاب کنیم
مارکتینگ و بازاریابی دارای شاخه ها و اصولی است که هر کدام متناسب با زمینه های خاصی، مد نظر و در دستور کار قرار می گیرند. اینکه بارها پرسیده می شود، ایمیل مارکتینگ برای ما سودمند تر است یا پیامک تبلیغاتی می توان گفت که این سوال از پایه و اساس مشکل دارد. تمامی ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی دارای محدودیت ها، فرصت ها و چالش هایی هستند که متناسب با کسب و کارهای مختلف این ویژگی ها قوت و شدت می گیرند و یا اینکه رنگ می بازند. حقیقت امر این است که سئو مارکت به شما توصیه می کند همیشه ابزارهای مختلف بازاریابی را بشناسید و در مرحله ی بعد به صورت ترکیبی و کمپینی، از آن ها استفاده کنید و بعد از مدتی به بررس...
ادامه مطلب

۵ دلیل برای استفاده از پنل اس ام اس در توسعه کسب و کار ها

۵ دلیل برای استفاده از پنل اس ام اس در توسعه کسب و کار ها
 پیامک تنها یک راه ساده و راحت برای چت کردن با دوستان و آشنایان نیست. در واقع پیام متنی فرصتی مناسب و یک ابزار بازاریابی موبایلی است که به صاحبین کسب و کارهای کوچک کمک می کند، سریعتر از تصورشان رشد پیدا کنند. اکثریت مردم آمریکا از گوشی های موبایل خود تنها و تنها برای ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی استفاده می کنند. همچنین می دانیم که تاثیر پذیری کاربران و مشتریان از طریق سوشال مدیا و ایمیل مارکتینگ قابل توجه است اما به تناسب، اس ام اس مارکتینگ، در تشویق و ترغیب کاربران به بهره مندی از خدمات و خرید محصولات، چشمگیر تر بوده است. این به قدری اهمیت دارد که بسیاری از کاربران حتی اگر تمام هشدارهای موب...
ادامه مطلب

۶ تجربه موفق از کمپین تبلیغات پیامکی ۲۰۱۵ بیاموزید

۶ تجربه موفق از کمپین تبلیغات پیامکی ۲۰۱۵ بیاموزید
 بازاریابی پیامکی روشی سریع و موثر برای دسترسی به مشتریان و فروش لحظه ای با آمار بالا است. در بازاریابی پیامکی و استفاده از  پنل پیامک تبلیغاتی ، شما باید همه کارها را به طور اصولی و هدفمند انجام دهید تا بتوانید به نتیجه ی مفید دست پیدا کنید. در غیر اینصورت نتیجه عکس و حتی کاملا منفی دریافت خواهید کرد. از تجربیات بازاریابی پیامکی در سال گذشته، توانستیم به چند راهکار اصولی دست پیدا کنیم که آن ها را در قالب دستورالعمل های طلایی در بازاریابی پیامکی در اختیارتان قرار می دهیم. برنامه ریزی و اطلاع رسانی در مورد پیامک های ارسالی اول از هرچیز وظیفه ی شما این است که بازاریابی پیامکی تان را به طور ...
ادامه مطلب

چه زمانی از پیامک تبلیغاتی یا ایمیل تبلیغاتی استفاده کنیم؟

چه زمانی از پیامک تبلیغاتی یا ایمیل تبلیغاتی استفاده کنیم؟
هر چند پنل های اس ام اس payam-kade از امکان ارسال پیامک تبلیغاتی و ایمیل تبلیغاتی به طور همزمان برخوردار است اما بسیاری از افراد از ما سوال می پرسند که: آیا ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل تبلیغاتی برای ما مفید و موثر تر است یا ارسال پیامک تبلیغاتی؟ پاسخ شما به طور اجمالی به صورت زیر می باشد: توصیه ی ما این است که ابتدای امر، به مشتری شناسی بپردازید و جامعه ی هدف خود را با کوچکترین و جزیی ترین موارد مورد بررسی قرار دهید. به این فکر کنید که آیا مشتریان شما کاربرانی هستند که اینترنتی باشند و دائما در حال وبگردی هستند؟ در صورتی که مشتریان شما در قشر جوان و وب پسند هستند احتمال زیاد، هر کدام یک ای...
ادامه مطلب

قرار دادن لینک فروشگاه در متن پیامک تبلیغاتی + راهکارها

قرار دادن لینک فروشگاه در متن پیامک تبلیغاتی + راهکارها
کاربرد پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه ها مخصوصا فروشگاههای اینترنتی، این روزها بسیار به چشم می خورد. بسیاری از بازاریابان و صاحبین کسب و کارها می خواهند مشتریان و مخاطبین خود را از طریق پیامک تبلیغاتی، با فروشگاه های خود آشنا کنند و به آن ها کمک کنند که مستقیما به طور اینترنتی و آنلاین خرید کنند. آیا قرار دادن لینک در پیامک تبلیغاتی کاری درست است؟ بدون اینکه بخواهیم به این موضوع به طور علمی توجه کنیم، می توانیم بگوییم که قرار دادن لینک در اس ام اس تبلیغاتی کاری عاقلانه است اما دلیل های ما برای این ادعا: با توجه به اینکه جمعیت زیادی از کاربران و میزبان های دریافت پیامک، از گوشی های هوشمند استفا...
ادامه مطلب

چرا باید قدردان پنل اس ام اس باشیم؟

چرا باید قدردان پنل اس ام اس باشیم؟
وقتی کمی فکر می کنیم این روزها از هر 3 نفر، 2 نفر به کسب و کار و تجارت مشغولیت دارند. تبعا هرکدام از افراد این جامعه نیز می توانند به عنوان مشتری برای دیگر افراد به شمار آیند. اگر با این دیدگاه موافق باشید، واقعا حس خوبی پیدا می کنید که دنیای اطرافتان، پتانسیل این را داراست که مشتری های زیادی داشته باشید اما ارتباط با تمام مشتری ها به صورت مرسوم امکان پذیر نیست. حتی اگر شما لیست دوستان خود را هم بازبینی کنید، یا شما فرصت کافی برای معرفی بیزینس خود به آنان ندارید یا آن ها فرصت کافی برای شنیدن تمام حرف های شما ندارند! اما گوشی های هوشمند با تمام ویژگی های منفی که دارند، فرصتی برای نزدیک شد...
ادامه مطلب