‏ ۴‏‎ ‎اقدام مهم برای اطمینان در موفقیت در بازاریابی پیامکی ‏

در ارسال پیامک تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کرده و به آن عمل کنید که بیشترین تاثیر را بروی تبلیغات در جهت جلب توجه ‏مخاطبان گذاشته و شما را در رسیدن به هدف که همان موفقیت و سود بیشتر در کسب و کار است فراهم آورد و بسوی قله های ‏ترقی شما را رهنمود سازد . ما در پیامکده تمامی سعی خود را میکنیم که این نکات را به شما یاداوری کرده تا با استفاده از پنل ‏پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی اثرگذار به مقصود خود که همان موفقیت در مبارزه تبلیغاتی است دست یابید.‏

4-secces -way
با ارزش نمودن محتوای پیامک ارسالی
یکی از مهمترین اجزای یک متن پیامکی موفق در مبارزه بازاریابی این است که یک هدف ارزشمند را به مشتریان خود ارائه ‏دهید . ممکن است بسته به نوع کسب و کار ، مکان و نوع مخاطبان ارزش گذاری شما تغییر کند با این وجود هر قسمت از ‏محتوای ارسالی شما باید یه ارزش را به مخاطبان شما بیافزاید که نسبت به برند و خدامات شما وفادار بمانند به طور مثال نمونه ‏هایی از محتوای ارزشمند ، می توان به این موارد اشاره کرد : تخفیف در معاملات ، دسترسی منحصر به فرد به مزایا و ارائه ‏نکات ویژه خدمات به مخاطبان خاص می باشد.‏
– هدف ‏
قبل از اینکه شما مبارزه تبلیغاتی را شروع کنید ضروری است که بدانید هدف شما چیست ؟ شما ممکن است قصد شروع یک ‏مبارزه تبلیغاتی از طریق پیامک را داشته باشید و تصمیم به فروش بیشتر و افزایش تعامل با مشتری را داشته باشید که خود باعث ‏گسترش دسترسی به مخاطبان بیشتر است اگر چه شروع این کمپین شما را قادر به انجام کار های بسیار میکند اما مهمترین نکته ‏آن است که این کمپین شما را به یک هدف بزرگ برساند . طرح مورد نیاز در رسیدن به هدف به کمک تیم خود در بازاریابی ‏باید با خود هدف شما منطبق باشد. دنبال کردن اهداف چندگانه شما را به شکست محکوم میکند .‏
احترام به مرزها
پیامک یک کانال ارتباطی محسوب می شود که وقف مصرف کنندگان میشود. بنا براین مهم است به مرز های این کانال ارتباطی ‏احترام بگذارید . همانطور که شما در طول روز درگیر ساعاتی پر مشغله هستید و کمترین توجه را به مسایل متفرقه میکنید ‏مخاطبان شما نیز اینگونه هستند بنا براین ساعتی را برای ارسال پیامک انتخاب کنید که اوقات فراغت مخاطبان باشد مثلا هرگز ‏ساعت خواب برای تبلیغات مناسب نیست زیرا آنها استراحت برایشان از پیامک تبلیغاتی مهم تر است و ارسال اس ام اس تبلیغاتی  ‏برای آنها در این ساعات یک نوع بی احترامی محسوب میشود که این امر ذهنیت بدی را نسبت به برند شما ایجاد میکند .‏
نیت خود را روشن کنید.‏
مشترکان خود را نسبت به خود راضی نگه دارید و آنها را به پیگیری از طریق اس ام اس های ارسالی خود مشتاق کنید. هنگامی ‏که محتوای تبلیغاتی خود را در یک مبارزه تبلیغاتی در جهت توسعه وپیشروی از سایر رقبا برای مخاطب ارسال میکنید ‏ضروری است که نیت وقصد شما روشن باشد به این صورت که اگر یک چیز را بازگو می کنید به آن عمل کنید اگر چنین نباشد ‏مخل کسب و کار شما می شود واحتمال اینکه مخاطبان خود را درمانده و احساسات آن ها را نسبت به کسب و کار خود منفی کنید ‏زیاد است.‏

یک دیدگاه در “‏ ۴‏‎ ‎اقدام مهم برای اطمینان در موفقیت در بازاریابی پیامکی ‏

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.